13 Reacties

één maand geleden

Hoe ver ben je ? Je kan altijd verloskundige bellen misschien kunnen ze voor je inwendig kijken

één maand geleden

Heb je iets gedaan waardoor het kan komen? Sporten, sex, zwaar lichamelijke inspanning. Dan zou het daar nog door kunnen komen

één maand geleden

Nee heb niets gedaan wat het zou kunnen veroorzaken..ben daarnet weer naar toilet gegaan en had toen geen bloed..ook niets in verband heel raar

één maand geleden

Reactie op 🍼🍼🍼

Hoe ver ben je ? Je kan altijd verloskundige bellen misschien kunnen ze voo ...
4w3d dus ze kunnen helaas niets doen..vk zegt afwachten🥺

één maand geleden

Reactie op Lien24566

Nee heb niets gedaan wat het zou kunnen veroorzaken..ben daarnet weer naar ...
Oooh schrikken is dat altijd he! Ik heb dit bij mijn vorige zwangerschap een keer gehad nadat ik de trappen naar zolder op en af gerend was, toen was ik 7 weken zwanger. Kon toen gelukkig gelijk langs komen voot een echo. De verloskundige zei toen dat het van de stomste dingen kan komen omdat alles nu extra goed doorbloed is. Als je nu geen bloedverlies meer hebt, zou ik me niet al te druk maken! 😘 Mijn zoontje is nu 1 jaar oud!

één maand geleden

Hier hetzelfde, nu tweede dag licht bloedverlies wat iets is toegenomen. 4 w en 4 dagen. We gaan uit van een miskraam 😢. Al heb ik stiekem ergens en tegen beter weten in wellicht nog de hoop dat de zwangerschap nog in tact is. Hoop dat het bloedverlies bij jou gestopt is

één maand geleden

Reactie op Anna Maria 82

Hier hetzelfde, nu tweede dag licht bloedverlies wat iets is toegenomen. 4 ...
Ik heb gisteren om 11u 1 keer bloedverlies gehad en toen gestopt..nu soms lichtbruin bij afvegen maar dat had ik daarvoor ook al…ik weet niet of dat een goed teken is of dat het nog steeds een signaal kan zijn en er terug bloedverlies kan komen

één maand geleden

Ik heb geen helderrood bloedverlies maar wel sinds 24-8 bruin bij naar de wc gaan, een enkele keer werd het wat meer en nu is het zo goed als weg, m’n testen lopen ook mooi op 🥺🍀

één maand geleden

Reactie op MaikeRN

Ik heb geen helderrood bloedverlies maar wel sinds 24-8 bruin bij naar de w ...
Ik vind die testen ook iets raar..bij mij is het altijd ongeveer hetzelfde ben nu 4+4 en heb dit. Ik zie niet echt een oploop in mijn testen is dat raar?

één maand geleden

Reactie op Lien24566

Ik vind die testen ook iets raar..bij mij is het altijd ongeveer hetzelfde ...
Ik weet niet hoe vaak je test? Ik heb zondag getest en nu pas weer, vrijdag. Ik zou mezelf helemaal gek maken bij elke dag testen, iedereen maakt op eigen snelheid het hormoon aan. Dus je moet vooral niet vergelijken :-)

één maand geleden

Ik had net na het plassen ook ineens heel licht roze verlies… hopelijk blijft het hierbij

één maand geleden

Helaas vannacht krampen gehad en deze ochtend terug bloedverlies en meer…het is voorbij😞

één maand geleden

Ik heb dit al sinds 28-8. Dagelijks bloed verlies en/of bruine afscheiding. Kan 2 kanten op gaan. Moet wachten tot de eerste echo (16de). Heb geen krampen, en nog steeds symptomen (weeïge gevoel in maag, opgeblazen) Zou nu ongeveer 5 wkn zijn.