12 Reacties

één maand geleden

12 maanden zwanger van Wil en Tien vind ik leuk 😊 Heb deze al aan veel vriendinnen doorgegeven

één maand geleden

Hoihoi, ik heb er best een aantal al in de kast liggen. Mijn tip: koop ze via Vinted. De boeken kunnen daar heel goedkoop zijn. Momenteel lees ik "Buskruit met muisjes" en die vind ik super.

één maand geleden

Reactie op Jipjee

Hoihoi, ik heb er best een aantal al in de kast liggen. Mijn tip: koop ze v ...
Ja dat was ik ook van plan haha, staat veel op! Maar ook veel hele oude naar mijn idee..

één maand geleden

Ik heb net het zwangerschapshandboek van oei ik groei op Vinted gekocht voor €11 (totaalprijs €15). Nieuw is deze iets van €32

één maand geleden

Het boek van Marlies Koers “alles over zwangerschap, bevalling en kraamtijd” staat op mijn lijstje https://www.bol.com/nl/p/alles-over-zwangerschap-bevalling-en-kraamtijd/9300000167255548?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp

één maand geleden

Bekijk Wat baby's nodig hebben op: https://www.bol.com/nl/p/wat-baby-s-nodig-hebben/9300000154486750?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp Dit is zo’n mooi boek! Heeft mij tijdens en na de zwangerschap van ons eerste kindje heel erg geholpen! Ik ga de vernieuwde versie zeker proberen te bemachtigen bij de bibliotheek en misschien wel zelf kopen 🤩

één maand geleden

Ik volg!

één maand geleden

Raad iemand boeken aan voor de opvoeding van baby’s-peuters, schermloos opvoeden etc. Ja ja, ik loop op zaken vooruit 😉❤️

één maand geleden

Reactie op Febevdw

12 maanden zwanger van Wil en Tien vind ik leuk 😊 Heb deze al aan veel vri ...
Ja die vind ik ook leuk!

één maand geleden

Reactie op Febevdw

12 maanden zwanger van Wil en Tien vind ik leuk 😊 Heb deze al aan veel vri ...
Oeeh die ga ik ook kopen denk ik!

één maand geleden

Reactie op Fenna.91

Het boek van Marlies Koers “alles over zwangerschap, bevalling en kraamtijd ...
Deze heb ik gister besteld en krijg ik morgen binnen!

één maand geleden

Vrije geboorte van Anne mirthe...nog wat