3 Reacties

één maand geleden

Ik had een lijstje (nog niet alles zelf gelezen dus geen idee welke het fijnst / beste zijn) 1. "Het Grote Babyboek" – Karen Katz Dit boek legt op een speelse manier uit wat er gebeurt als er een baby komt en hoe peuters een grote broer of zus kunnen zijn. 2. "Er komt een baby aan!" – Marianne Kavanagh Een kleurrijk en vriendelijk boek dat peuters helpt te begrijpen wat er gaat veranderen als er een nieuwe baby in het gezin komt. 3. "De baby is er bijna" – Sophie Fatus Een vrolijk boek met rijmpjes en illustraties over het verwelkomen van een baby en hoe een peuter zich kan voorbereiden op de komst van de nieuwe broer of zus. 4. "Mijn grote broer of zus" – Sarah O'Leary Dit boek laat peuters zien hoe ze een geweldige grote broer of zus kunnen zijn en hoe ze zich kunnen voorbereiden op de komst van een baby. 5. "Een nieuwe baby in de familie" – Christine E. Barlow Een boek dat peuters geruststelt over de veranderingen die een nieuwe baby met zich meebrengt en hen voorbereidt op hun nieuwe rol. 6. "Ik word grote broer/zus" – Sophie Bell Dit boek helpt peuters om zich aan te passen aan de komst van een baby door middel van eenvoudige tekst en illustraties. 7. "Het grote broertje of zusje boek" – Rachel Bright Een hartverwarmend boek dat peuters vertelt wat ze kunnen verwachten en hoe ze hun rol als grote broer of zus kunnen omarmen.

één maand geleden

Wat leuk! Bij ons zijn de Bobbi boekjes een succes: ‘Bobbi en de Baby’ en ‘Bobbi wordt grote broer’.

één maand geleden

Leuk, ik lees even mee! 😊 wij gaan het volgende week zondag vertellen na onze tweede echo en dan met 8 weken. Zo’n zin in!