14 Reacties

één maand geleden

Hi sharlisa, ik ben nu ook 6 weken zwanger en had gisteren exact hetzelfde als jij (en maakte me ook zorgen). Vandaag is het echter weer helemaal terug! Het wisselt echt per dag. Hoop dat dit je een beetje geruststelt. Ik ken het gevoel (heb ook een miskraam gehad vorig jaar)

één maand geleden

Hier gaat het ook op en af.. tussen 4+3 en 5+2 bijna geen symptomen meer, en nu moet ik niet de trap af hobbelen want dat doet zeer. Geen touw aan vast te knopen....

één maand geleden

Ik heb vandaag dus precies hetzelfde ineens, voel ze bijna niet meer en ben nu 5+1. Wat eng! Ook ivm eerdere ma

één maand geleden

Reactie op babysparkles

Hier gaat het ook op en af.. tussen 4+3 en 5+2 bijna geen symptomen meer, e ...
Het zelfde! Hoop dat het deze dagen terug komt net als bij jou. Geef mij maar weer meer symptomen. Als ik in mei een gezond kindje in mijn armen mag sluiten vind ik dat niet erg 🥰

één maand geleden

Reactie op charlie88lilly

Ik heb vandaag dus precies hetzelfde ineens, voel ze bijna niet meer en ben ...
Hier het zelfde. Hopelijk betekend het allemaal niks voor ons. Lees genoeg verhalen dat het niks hoeft te betekenen. ❤️❤️❤️🍀🍀🍀

één maand geleden

Reactie op Peach_

Het zelfde! Hoop dat het deze dagen terug komt net als bij jou. Geef mij ma ...
Ja precies he, dan voelt het toch als wat meer bevestiging. Maar lees echt veel mensen hier op t forum waar het ook af en aan gaat. Dus gok dat het wel normaal is 😊

één maand geleden

Reactie op carolinem123

Hi sharlisa, ik ben nu ook 6 weken zwanger en had gisteren exact hetzelfde ...
Dankjewel voor je berichtje! Het stelt me zeker gerust 😊

één maand geleden

Hier bijna 7 weken, en ook ineens geen pijnlijke borsten meer vandaag 😅. Vorige keer had ik dit ook en was het een missed abortion. Maak me best zorgen nu!

één maand geleden

Reactie op Mijsie

Hier bijna 7 weken, en ook ineens geen pijnlijke borsten meer vandaag 😅. V ...
Same. Heb vandaag ook een stressdag :(

één maand geleden

Reactie op Peach_

Same. Heb vandaag ook een stressdag :(
Hoe is het nu met je?🤍

één maand geleden

Reactie op Mijsie

Hoe is het nu met je?🤍
Ik had in de loop van de middag en avond ineens weer gevoeligere borsten en was af en toe licht misselijk. Nu voelt mijn onderbuik ook weer een beetje "strak" ofzo.. weet niet hoe ik het moet beschrijven. Dus waar de symptomen weg leken te zijn, zijn ze toch weer een beetje terug.

één maand geleden

Reactie op Mijsie

Hier bijna 7 weken, en ook ineens geen pijnlijke borsten meer vandaag 😅. V ...
Hoe gaat het nu met jou?

één maand geleden

Ik ben vandaag 6 weken en heb helemaal nog geen gevoelige borsten gehad, zou dit erg zijn?

één maand geleden

Reactie op MandyLan

Ik ben vandaag 6 weken en heb helemaal nog geen gevoelige borsten gehad, zo ...
nee dat is niet erg. Sommige mensen hebben daar gewoon (nog) geen last van.