3 Reacties

7 maanden geleden

Hoi, op www.borstvoeding.nl staat een borstvoeding ABC. Onder Uitdagingen bij borstvoeding vindt je ook te veel melkproductie. Misschien helpt dat je? Het beste is een lactatiekundige mee laten kijken. Je kan veel bereiken met bijvoorbeeld in een andere houding voeden, maar daar kunnen zij je mee helpen.

7 maanden geleden

Zoals gezegd: schakel een lactatiekundige in, die kunnen jou persoonlijk helpen en meekijken. Van een afstand is het zo moeilijk te beoordelen of je inderdaad teveel melk hebt en wat je hier het beste mee kan doen.

7 maanden geleden

Hoi, ik heb ook veel melk en mijn zoontje heeft veel krampjes. Lactatiekundige is geweest, dat kan ik je echt aanraden. Soms kan dit via het consultatiebureau zelfs gratis. ik kolf nu 1 keer per dag zoveel mogelijk leeg en de voedingen daarna drinkt mijn zoontje rustiger en heeft hij minder krampen. Maar eerlijk het blijft een struggel een is voor mij ook even de eerste 12 weken doorkomen. Daarna wordt het makkelijker, zijn er minder krampjes en zijn mijn borsten beter afgesteld weet ik uit ervaring van mijn andere kids. Succes !