10 Reacties

7 dagen geleden

Hoi, ik geef ook borstvoeding en volgens verloskundige is het geen enkel probleem!

7 dagen geleden

Reactie op Lilly0711

Hoi, ik geef ook borstvoeding en volgens verloskundige is het geen enkel pr ...
Ja dat zei mijn verloskundige ook inderdaad. Maar iemand anders zei tegen mij dat het weeën op zou kunnen wekken. Ik heb voor mijn dochter een miskraam gehad en ben toch erg bang daardoor.

7 dagen geleden

Reactie op Mrsr

Ja dat zei mijn verloskundige ook inderdaad. Maar iemand anders zei tegen ...
Ik denk dat je echt wel mag vertrouwen op wat je verloskundige zegt. Zij is een deskundige en zal het echt wel weten.

7 dagen geleden

Hier ook niks gehoord over dat het de bevalling zou opwekken. Er gaan allerlei verhalen de ronde. Wat hierboven ook is aangegeven: vertrouw op de verloskundige.

7 dagen geleden

Dit gaat alleen op als je tijdens je zwangerschap al gaat kolven, in de laatste paar weken alleen. Niet als je al die tijd al borstvoeding gegeven hebt. Het kan wel zo zijn dat de melk anders gaat smaken en je kindje er minder behoefte aan heeft

7 dagen geleden

Ik geef ook nog borstvoeding en mijn verloskundige gaf ook aan dat het geen kwaad kan. Wel dat je kindje het misschien het minder lekker vindt omdat de smaak verandert. En er op een gegeven moment echt weinig melk komt, dus je kind dan droog drinkt.

6 dagen geleden

Reactie op heggeschaar

Dit gaat alleen op als je tijdens je zwangerschap al gaat kolven, in de laa ...
Aah ja dat klinkt wel logisch inderdaad

6 dagen geleden

Reactie op Mamajan23

Ik geef ook nog borstvoeding en mijn verloskundige gaf ook aan dat het geen ...
Ja dat begreep ik inderdaad ook!

6 dagen geleden

Reactie op wasbeer007

Hier ook niks gehoord over dat het de bevalling zou opwekken. Er gaan aller ...
Jaa maar als iemand zo een verhaal verteld dan schrik ik altijd heel ergg

6 dagen geleden

Het is juist positief! Je bv komt sneller op gang wanneer je kindje nog drinkt voor je bevalling.