17 Reacties
2 maanden geleden
Reactie op F&D
Zoek eens bij de H&M: Dressed broek - high waist. Deze kost €19.99, is ...
Deze zijn echt zo chill inderdaad, die draag ik nu ook alleen maar
2 maanden geleden
Reactie op Lumic2025
Guts en gusto heeft ook fijne broeken met elastiek. Ook soms met leuke bijp ...
Goede tip! Ik heb een paar fijne broeken van ze. Zal eens kijken naar een maatje groter
2 maanden geleden
Reactie op Lori97
De flared van ambika!
Hee Lori, die zien er leuk uit! Zijn ze niet doorschijnend bij de achterkant? Ik heb eerder bij een andere merk een vergelijkbare broek besteld. Alleen daarmee durfde ik de straat niet op😅
2 maanden geleden
Reactie op BNoord
Hier 6 weken van de tweede en ik herken het heel erg. Zeker in de avonden b ...
Ik vind het echt een flink verschil met de eerste. Mijn buik is nu al zoals het bij de eerste in week 13/14 was. Maar vooral aan het einde van de dag. Lastige is dat ik het nu niet fijn vind als er iets (licht) op mijn buik drukt vanwege de misselijkheid. Daardoor lukken spijkerbroeken eigenlijk al niet meer
2 maanden geleden
Ik draag inmiddels al zwangerschapsbroeken. Bij mij ook m’n tweede kindje en m’n buik is explosief gegroeid 😅 bij m’n zoontje begon mn buik pas rond de 18 weken te groeien 😅
Zodra m’n 1e echo is geweest met 8 weken, moet ik het gaan vertellen. Want ik kan het nu al amper verborgen houden. Draag allemaal wijde bloesjes en jurkjes.
2 maanden geleden
Reactie op Newmomlfeu
Hee Lori, die zien er leuk uit! Zijn ze niet doorschijnend bij de achterkan ...
Nee, schijnen totaal niet door! In de winter combineer ik ze vooral met lange truien of blazers, dus dan heb je dat sowieso niet😊 maar ik leef echt in die broeken nu op dit moment.
2 maanden geleden
Reactie op DS1991
Hi! Ik heb 2 ‘poptrash’ broeken van Only gehaald in een maat groter dan ik ...
Deze zijn inderdaad top!
2 maanden geleden
Ik draag de broeken van fashion musthaves. Het zijn flared broeken met een printje. Zitten heel fijn.
2 maanden geleden
https://www.fashionmusthaves.nl/product/musthave-deal-flared-broeken/