17 Reacties

één maand geleden

Hi! Ik heb 2 ‘poptrash’ broeken van Only gehaald in een maat groter dan ik normaal heb. Zitten heerlijk en de band is elastisch :)

één maand geleden

Flared broeken/leggings. Bijvoorbeeld van de costes. Lekker rekbaar.

één maand geleden

Hier 6 weken van de tweede en ik herken het heel erg. Zeker in de avonden ben ik zo opgeblazen, net alsof ik al 20 weken ben! Hier gaan de spijkerbroeken overdag nog net. Maar in de avonden draag ik graag flared broeken. Of idd ook pantalons met flexibele band.

één maand geleden

De flared van ambika!

één maand geleden

De broeken van shein met een elastieke band zijn ook prima !

één maand geleden

Zoek eens bij de H&M: Dressed broek - high waist. Deze kost €19.99, is netjes en rekt lekker mee, mooi stofje! 😊 Verschillende kleurtjes

één maand geleden

Reactie op F&D

Zoek eens bij de H&M: Dressed broek - high waist. Deze kost €19.99, is ...
Deze zijn echt zo chill inderdaad, die draag ik nu ook alleen maar

één maand geleden

Reactie op F&D

Zoek eens bij de H&M: Dressed broek - high waist. Deze kost €19.99, is ...
Wat een goede tip! Heb er gelijk drie besteld

één maand geleden

Guts en gusto heeft ook fijne broeken met elastiek. Ook soms met leuke bijpassende shirtjes of blouses.

één maand geleden

Reactie op Lumic2025

Guts en gusto heeft ook fijne broeken met elastiek. Ook soms met leuke bijp ...
Goede tip! Ik heb een paar fijne broeken van ze. Zal eens kijken naar een maatje groter

één maand geleden

Reactie op Lori97

De flared van ambika!
Hee Lori, die zien er leuk uit! Zijn ze niet doorschijnend bij de achterkant? Ik heb eerder bij een andere merk een vergelijkbare broek besteld. Alleen daarmee durfde ik de straat niet op😅

één maand geleden

Reactie op BNoord

Hier 6 weken van de tweede en ik herken het heel erg. Zeker in de avonden b ...
Ik vind het echt een flink verschil met de eerste. Mijn buik is nu al zoals het bij de eerste in week 13/14 was. Maar vooral aan het einde van de dag. Lastige is dat ik het nu niet fijn vind als er iets (licht) op mijn buik drukt vanwege de misselijkheid. Daardoor lukken spijkerbroeken eigenlijk al niet meer

één maand geleden

Ik draag inmiddels al zwangerschapsbroeken. Bij mij ook m’n tweede kindje en m’n buik is explosief gegroeid 😅 bij m’n zoontje begon mn buik pas rond de 18 weken te groeien 😅 Zodra m’n 1e echo is geweest met 8 weken, moet ik het gaan vertellen. Want ik kan het nu al amper verborgen houden. Draag allemaal wijde bloesjes en jurkjes.

één maand geleden

Reactie op Newmomlfeu

Hee Lori, die zien er leuk uit! Zijn ze niet doorschijnend bij de achterkan ...
Nee, schijnen totaal niet door! In de winter combineer ik ze vooral met lange truien of blazers, dus dan heb je dat sowieso niet😊 maar ik leef echt in die broeken nu op dit moment.

één maand geleden

Reactie op DS1991

Hi! Ik heb 2 ‘poptrash’ broeken van Only gehaald in een maat groter dan ik ...
Deze zijn inderdaad top!

één maand geleden

Ik draag de broeken van fashion musthaves. Het zijn flared broeken met een printje. Zitten heel fijn.

één maand geleden

https://www.fashionmusthaves.nl/product/musthave-deal-flared-broeken/