24 Reacties

één maand geleden

Helaas past hier ook geen enkele broek meer! Ik draag jurkjes/rokjes, een flared broek met elastiek en heb nog een zwangerschapsbroek liggen van mijn vorige zwangerschap. Gewoon aantrekken wat lekker zit, wie bepaalt dat zwangerschapskleding nu te vroeg is? Als jij dat nodig hebt, draag je dat toch?

één maand geleden

Ik zit in hetzelfde schuitje! Ik draag veel jurkjes en ik heb stoffen only (flare) broeken, die zitten heerlijk op dit moment!

één maand geleden

Ik heb bij mijn vorige zwangerschap met een haarstiekje aan het lusje mijn knoop dicht gemaakt

één maand geleden

Had ik ook bijna meteen al! Heb een paar Broeken bij gekocht die wat losser zitten en nog flink mee kunnen rekken. Lijkt me ook alvast fijn voor na de bevalling in ieder geval 😊

één maand geleden

Ik draag leggings en van die flairbroeken en thuis huispakken. Ik heb precies hetzelfde. Ik pas echt helemaal niks meer dus moest echt even inslaan.

één maand geleden

Bij cotton Club hebben ze momenteel leuke broeken met elastiek band. Deze zitten een stuk lekkerder! En anders die ik een elastiekje om de knoop, dit geeft ook wat meer ruimte 😅

één maand geleden

Ooh wat fijn om te horen, dankje voor alle tips! Heeel blij mee 😊

één maand geleden

Hier hetzelfde, ben nu 7 weken zwanger van ons eerste kindje, maar verbloemen wordt al bijna moeilijk. Heb afgelopen week gewoon een paar zwangerschapsbroeken gekocht bij de H&M en draag ze sinds gisteren. Ik las ergens de tip om sowieso vast goede broeken in huis te halen, dat wanneer je ze nodig hebt, je ze hebt. Het voelt heel vroeg om nu al te dragen, zeker omdat we 1 oktober pas de eerste echo hebben, maar het scheelt mij zo veel qua zere buik/krampen.

één maand geleden

Ik heb dus ook zwangerschapspanty's gekocht en nu voor het eerst aan met 8+3. Wat een verademing. Al is het alleen al dat het minder op mn buik/maag drukt en ik me minder misselijk voel... dus vooral lekker naar kijken, boeiend hoe ver je bent: je moet je fijn voelen! 🥰

één maand geleden

Iemand ook tips waar je leuke ‘nette’ broeken kunt scoren? Zie genoeg leuke zwangerschaps spijkerbroeken. Maar weinig qua pantalon ed. Help a Girl out 🙏

één maand geleden

Reactie op Samsha

Iemand ook tips waar je leuke ‘nette’ broeken kunt scoren? Zie genoeg leuke ...
Ben ik ook wel benieuwd naar!

één maand geleden

Shein heeft super veel eneuke dingen!

één maand geleden

Reactie op Samsha

Iemand ook tips waar je leuke ‘nette’ broeken kunt scoren? Zie genoeg leuke ...
Misschien wehkamp? Daar heb ik pas ook e.e.a. besteld.

één maand geleden

Reactie op babyjune12345

Shein heeft super veel eneuke dingen!
Dankje! Ik heb zelf moeite met shein’s aanpak qua duurzaamheid dus ik heb voor mezelf besloten om daar niks te kopen. Maar kan me goed voorstellen dat je daar veel leuke dingen vindt!

één maand geleden

Reactie op Samsha

Iemand ook tips waar je leuke ‘nette’ broeken kunt scoren? Zie genoeg leuke ...
H&M heeft wel leuke en dit weekend is er ook korting. Maar volgens mij kan je ook veel op Shein vinden

één maand geleden

Reactie op Annabanana123

Dankje! Ik heb zelf moeite met shein’s aanpak qua duurzaamheid dus ik heb ...
Ik heb tijdens mijn vorige zwangerschap hele fijne kleding besteld bij bonprix!

25 dagen geleden

Ik heb bij de prenatal van die flair broeken gekocht en die zitten ook heel lekker! En zijn niet al te duur😊

25 dagen geleden

Oh nou ik heb al zwangerschapskleding gekocht hoor. Nooit te vroeg als dat je lekker zit, en ik ben er blij mee 😊

25 dagen geleden

Reactie op Annabanana123

Dankje! Ik heb zelf moeite met shein’s aanpak qua duurzaamheid dus ik heb ...
Ik zit zelf in een kleding ketting (clothing loop) zo kan ik gratis kleding van een maatje groter krijgen en te strakke kleding weer doorgeven.

25 dagen geleden

Oh ik zie dit topic nu pas! Net zelf 1 aangemaakt haha. Ik volg even mee!