19 Reacties

Vandaag mee begonnen. Ik heb het consultatiebureau gevraagd voor welke boter en die zei roomboter of plantaardige boter is goed. En ze gaf ook nog tip om op voedingscentrum te kijken voor leuke smeersels (zelf nog niet gecheckt). Ik heb een beetje boter op boterham gesmeerd. Korstjes eraf en dan hele kleine stukjes gesneden. Ging er goed in!

vorige week

Ik heb nog niet gegeven, struggle met welke boter. Het voedingscentrum zegt margarine met 60 tot 80 gram vet maar dat kan ik niet vinden 😅

vorige week

Reactie op Sanne06092024

Ik heb nog niet gegeven, struggle met welke boter. Het voedingscentrum zegt ...
Het jezelf niet te moeilijk maken hoor. Wij geven boter wat we in huis hebben en zelf ook gebruiken, dat is roomboter :)

vorige week

Reactie op Milounieeeeee

Het jezelf niet te moeilijk maken hoor. Wij geven boter wat we in huis hebb ...
Ja uiteindelijk worden ze toch wel groot.. ik ga eerst maar in flesvoeding dippen denk ik

vorige week

Wij smeren er een dun laagje hoummous op of pindakaas.

vorige week

Ja wij geven 100% pinda, cashew en amandel pasta (1 pot bij de AH). Hierdoor sluiten we direct meerdere noten uit 😊

vorige week

Reactie op Sanne06092024

Bij de Lidl heb je margarine (de groene) Vita d'or 80 gram vet per 100 gram

vorige week

Geven jullie wit of bruin brood en hoe zijn jullie er mee begonnen om het ze aan te bieden

vorige week

Reactie op Sanne06092024

Ah terra margarine heeft 80%

vorige week

Wij geven nog geen brood, gaan dat pas doen als hij kiezen heeft… de darmen zijn hier nog helemaal niet klaar voor en kunnen granen super slecht verwerken.. dus wij geven dat nog helemaal niet!

vorige week

Reactie op MaikeRN

Ah terra margarine heeft 80%
Ja! Die zag ik gister idd en heb ik besteld (AH bezorgd bij ons haha)

vorige week

Wij zijn gister begonnen. Eerst met postzegel formaat broodjes maar dat vond ik zelf te spannend met t kokhalzen ondanks dat t erbij hoort. Vandaag heb ik hem laten sabbelen aan t korstje dat ging wel goed. Wij hebben voor bruinbrood gekozen zonder boter.

4 dagen geleden

Bruin of wit brood zonder korts, reepjes snijden of blokjes en dan met smeerkaas kids, pindakaas, hummus, boter of mango&pompoen stroop (6+)

4 dagen geleden

Brood met pindakaas of banaan of ei gaat heel goed!

2 dagen geleden

Gister voor het eerst brood gegeven. Ze adviseren eerst hele kleine hoeveelheden i.v.m. de reactie in de darmen. Ik smeer er nog niks op, maar maak het zachter door het in de flesvoeding te dopen. Vandaag geef ik haar weer ietsje meer. Overigens zonder korst natuurlijk!

gisteren

Wij hebben het brood ook 2 min geroosterd in de airfryer, dan wordt het iets minder verslikgevoelig! Dat hielp hier heel goed!

20 uur geleden

Wat voor brood geef je bruin ,volkoren of wit en hoe kleine stukjes vind het stiekem een beetje eng om te geven , geef ook alleen nog maar potjes en sinds een week zon baby chippie heel soms Heb ook nog niet zon pyamapapje geprobeerd of rijstpap ,weet niet zo goed hoe ik dat moet geven en hoeveel ben daar een beetje onzeker in baby is bijna 7 maanden Ze drinkt 4keer 210 nog en dam soms een potje maar ze wil meer de fruithapjes die eet ze helemaal op , maar avond eten hapje niet zo nog

12 uur geleden

Reactie op valerie 22

Wat voor brood geef je bruin ,volkoren of wit en hoe kleine stukjes vind he ...
Die pyjamapapjes vooral niet doen. Zit zoveel suiker in. Is echt nergens voor nodig. Vooral marketing

12 uur geleden

Reactie op valerie 22

Wat voor brood geef je bruin ,volkoren of wit en hoe kleine stukjes vind he ...
Bruin desem brood, volkoren is nog niet zo goed verteerbaar voor baby’s.