16 Reacties
2 maanden geleden
Kalkoen filet ? Heb je gelijk goede eiwitten . Je kan het combineren met laagje zuivelspread
2 maanden geleden
Ohhh zuivelspread en idd iets van kipfilet of kalkoenfilet is wel een goed idee! Kun je er bij die zuivelspreads van uitgaan dat als er niet staat dat het gepasteuriseerd is, maar ook niet dat het van rauwe melk is, dat het dan dus wel gepasteuriseerd is? Ben echt panisch om iets verkeerds te eten hahaha
2 maanden geleden
Haha echt exact hetzelfde overkomt mij nu ook. Altijd standaard soya yoghurt met zaden/havermout etc maar wil het echt niet meer nu. Brood at ik nooit, maar nu wil ik niks anders! Ik smeer er ook steeds pindakaas op of kaas, echt grappig hoe toevallig. Ik lees mee voor tips die komen!
2 maanden geleden
Reactie op Ilm2024
Ohhh zuivelspread en idd iets van kipfilet of kalkoenfilet is wel een goed ...
Naar mijn weten is zuivelspread gewoon altijd van gepasteuriseerde melk! Je hebt soms ook met kruiden oid om het lekker af te wisselen. Als je echt bang bent om iets verkeerds te eten kan je altijd op de zwangerhap app kijken of het veilig is 馃槉
2 maanden geleden
Rijstwafels met huttekase & jam!
Avocado met ei
Zuivelspread, kipfilet, komkommer
Geitensmeerkaas met honing, pecannoten
In de Nederlandse supermarkten koop je met standaard producten eigenlijk nooit rauwmelkse producten.
Alleen bijzondere kaasjes zou je even moeten checken.
2 maanden geleden
geroosterd (volkoren) mueslibrood met gewoon wat boter.
Afwisselen met zadencrackers, volkorenbeschuit enz voor de bite. Bijv met avocado of roomkaas light + appel
Maak zelf gezonde noten chocolade pasta met de keukenmachine.
Bijv: hazelnoten+amandel+ vijg/dadel+olie+cacao en evt iets van sinaasappel rasp of vanille