16 Reacties

茅茅n maand geleden

Kalkoen filet ? Heb je gelijk goede eiwitten . Je kan het combineren met laagje zuivelspread

茅茅n maand geleden

Wat ik de laatste tijd wel lekker (alleen op mijn werk 馃槄) vind is beetje zuivelspread of hummus plakje kipfilet en dan plakjes komkommer. Maar geef soms ook lekker toe aan de wat ongezondere keuzes hoor 馃き.

茅茅n maand geleden

Ohhh zuivelspread en idd iets van kipfilet of kalkoenfilet is wel een goed idee! Kun je er bij die zuivelspreads van uitgaan dat als er niet staat dat het gepasteuriseerd is, maar ook niet dat het van rauwe melk is, dat het dan dus wel gepasteuriseerd is? Ben echt panisch om iets verkeerds te eten hahaha

茅茅n maand geleden

Haha echt exact hetzelfde overkomt mij nu ook. Altijd standaard soya yoghurt met zaden/havermout etc maar wil het echt niet meer nu. Brood at ik nooit, maar nu wil ik niks anders! Ik smeer er ook steeds pindakaas op of kaas, echt grappig hoe toevallig. Ik lees mee voor tips die komen!

茅茅n maand geleden

Reactie op Ilm2024

Ohhh zuivelspread en idd iets van kipfilet of kalkoenfilet is wel een goed ...
Naar mijn weten is zuivelspread gewoon altijd van gepasteuriseerde melk! Je hebt soms ook met kruiden oid om het lekker af te wisselen. Als je echt bang bent om iets verkeerds te eten kan je altijd op de zwangerhap app kijken of het veilig is 馃槉

茅茅n maand geleden

Chocopasta kan je wel beter eten in de ochtend ipv middag ivm tandenpoetsen

茅茅n maand geleden

Kipfilet, oranje hummus 馃榿

茅茅n maand geleden

Kipfilet, zuivelspread, pindakaas, kaas, appelstroop, groentespread. Soms op crackers, andere keer op beschuit of op een boterham

茅茅n maand geleden

Reactie op Mimi-88

Kipfilet, zuivelspread, pindakaas, kaas, appelstroop, groentespread. Soms o ...
Of een gekookt eitje

茅茅n maand geleden

Smeerkaas. Hummus. 鈽猴笍

茅茅n maand geleden

Kokosbrood, beetje sambal en kokosrasp op je pindakaas voor net een andere smaak, vegetarische filet American, appelstroop

茅茅n maand geleden

Rijstwafels met huttekase & jam! Avocado met ei Zuivelspread, kipfilet, komkommer Geitensmeerkaas met honing, pecannoten In de Nederlandse supermarkten koop je met standaard producten eigenlijk nooit rauwmelkse producten. Alleen bijzondere kaasjes zou je even moeten checken.

茅茅n maand geleden

Boter en appelstroop!

茅茅n maand geleden

geroosterd (volkoren) mueslibrood met gewoon wat boter. Afwisselen met zadencrackers, volkorenbeschuit enz voor de bite. Bijv met avocado of roomkaas light + appel Maak zelf gezonde noten chocolade pasta met de keukenmachine. Bijv: hazelnoten+amandel+ vijg/dadel+olie+cacao en evt iets van sinaasappel rasp of vanille

茅茅n maand geleden

Ik vind de groentespread paprika van de AH Terra erg lekker op brood.

茅茅n maand geleden

Oude kaas met appelstroop!