12 Reacties

één maand geleden

Wat onwijs kut dat je dit door moet gaan. Ik heb vorige maand hetzelfde gehad en dit eindigde bij mij helaas in een miskraam. Er zijn ook zeker positieve verhalen, van vrouwen die zelfs hun hele zwangerschap hebben gebloed of hun eerste trimester. Hopelijk geldt dat ook voor jou. Waar ik aan vast bleef houden was: geen krampen en helderrood bloed dan is het nog mogelijk. Heel veel sterkte!

één maand geleden

Reactie op MaV1990

Wat onwijs kut dat je dit door moet gaan. Ik heb vorige maand hetzelfde geh ...
Ik heb eigenlijk vanaf dag 1 al af en toe een kraampje waarvan de verloskundige zei dat dit komt omdat de baarmoeder groeit. Verder voelt m’n buik nu heel onrustig🤷🏻‍♀️ geen kramp of pijn maar beetje alsof ik binnenkort ongesteld moet worden

één maand geleden

Helaas zowel januari als mei dit precies hetzelfde gehad. Ook bij mij verliep beide in een miskraam. Is natuurlijk niet 100 procent dat dit bij iedereen gebeurd. Ik heb zelf bij de eerste miskraam ook geen krampen gehad. Ik duim voor je ❤️❤️

één maand geleden

Mijn kramp voelde wel anders dan de krampjes die ik eerst had. En m’n voorgevoel zei ook echt dat het in een miskraam ging eindigen. Voor nu dan even blijven vasthouden aan wat de verloskundige zegt! Hoe moeilijk dat ook is. En blijven praten erover, niet alleen gaan doen want dat is heel eenzaam

één maand geleden

Ik heb dit ook precies gehad mijn eerste zwangerschap. Van bruin tot jam rood. De ene dag meer dan de andere dag en soms ook helemaal niks. Ik had echter geen krampen, alleen de bekende krampjes van het groeien van de baarmoeder. Het kan dus goed gaan, mijn bijna 2 jaar oude dochtertje huppelt namelijk vrolijk rond!

één maand geleden

Reactie op Demner

Ik heb dit ook precies gehad mijn eerste zwangerschap. Van bruin tot jam ro ...
Fijn om dit te horen! Ik heb inderdaad geen ‘andere’ kramp of buikpijn eerder een wat onrustig gevoel in m’n lijf.. maar misschien is dat de stress. Hoelang bleef het bloeden aanhouden bij jou?

één maand geleden

Toevallig sprak ik dit weekend iemand die in de eerste welen bleef vloeien. Nu hebben ze een gezond kindje. :) Het kan altijd mis gaan, maar ook goed. Echt even afwachten dus

één maand geleden

Ik heb dit ook, al sinds vorige week zaterdag en afgelopen zaterdag en zondag een positieve test. Ik heb het alleen bij naar de wc gaan, verder niet. Je leest er veel over en voor nu maar blijven vertrouwen en hopen tot de echo. Bij mij werd ook gezegd dat ik moet bellen als ik heel erg buikpijn krijg en veel, rood bloed met stolsels krijg.🍀

één maand geleden

Reactie op Nikki1998

Fijn om dit te horen! Ik heb inderdaad geen ‘andere’ kramp of buikpijn eerd ...
Ik heb na de eisprong al 5 dagen bruin verlies gehad. Dit stopte en begon weer bij 4.5 week zwangerschap. Dit hield op en af aan tot week 9. Daarna rond week 13 nogmaals gebloed en toen hield het op tot m’n bevalling🍀

één maand geleden

Reactie op Demner

Ik heb na de eisprong al 5 dagen bruin verlies gehad. Dit stopte en begon w ...
Ik keek net even een foto terug en ik had precies zelfde bloedverlies als op jouw foto met exact 6 weken zwangerschap.

één maand geleden

Ik heb dit momenteel ook.. maakt mij ook echt onzeker! Je hoort zulke wisselende verhalen… Hopelijk betekent het niks ergs en houdt het snel op. 🍀

één maand geleden

Ik mocht zojuist langskomen voor een echo, op dit moment klopt het hartje niet.. ze twijfelen of het hartje nog gaan kloppen. Ze kunnen lastig inschatten hoe ver ik ben.. misschien 5+6 maar kan ook 6+6 zijn.. daarom donderdag nogmaals een echo. Mocht het hartje dan niet kloppen word het helaas een miskraam😔