21 Reacties

24 dagen geleden

Ik heb dit ook gehad tijdens mijn eerste zwangerschap. helaas was het toen een miskraam. Dat komt vaak voor bij de eerste x. Maar dat hoeft niet altijd een miskraam te betekenen. Er zijn ook gevallen waarbij de zwangersxhap toch doorzet. En als het wel een miskraam is: dan heeft je lichaam daar een goeie reden voor waardoor het vruchtje wordt afgestoten. Nb: ik ben inmiddels zwanger van de derde, dus het komt altijd goed ❤️

24 dagen geleden

Reactie op bebegimm2021

Ik heb dit ook gehad tijdens mijn eerste zwangerschap. helaas was het toen ...
Lief van je ✨

23 dagen geleden

Ik heb 3 weken lang elke dag bloedverlies (soms met mini stolsels) gehad met naar de wc gaan. Net echo gehad en een kloppend hartje gezien 😊

23 dagen geleden

Reactie op Mb123bm

Ik heb 3 weken lang elke dag bloedverlies (soms met mini stolsels) gehad me ...
Ohh wat fijn om te horen ☺️

23 dagen geleden

Tijdens mijn eerste zwangerschap het hele trimester hier last van gehad. Vorige week ook een paar dagen gehad en vanmiddag gewoon een goede echo (7+6). Opletten dat het niet te veel bloed wordt of helderrood.

23 dagen geleden

Je hoeft je niet meteen zorgen te maken, ik heb dit met beide zwangerschappen gehad rond 6 weken, zolang je geen ernstige krampen hebt erg veel vers bloed hoeft dit echt geen slecht teken te zijn!

23 dagen geleden

Reactie op Smy90.

Je hoeft je niet meteen zorgen te maken, ik heb dit met beide zwangerschapp ...
Ik heb verder geen buikpijn meer of krampen of iets al 1,5 dag niet meer. Me bloed verlies is wel rood geworden en meer heb de verloskundige gesproken die zegt kijk het aan of het niet te erg wordt. Maar ik weet niet goed wat veel is

22 dagen geleden

Ik heb dit ook sinds vorig week woensdag (toen was het lichtrood/roze) daarna elke dag een beetje alleen bij het naar de wc gaan en alleen vrijdag op drie momenten en zaterdag niks.. ik word het zo onrustig en onzeker van; maar kan verder niks dan afwachten… Anderen dit ook gehad en is het normaal dat het al bijna een week aanhoudt?

22 dagen geleden

Ik volg dit bericht even. Ik bloed al vanaf dinsdag avond (week geleden) en de afgelopen 2 dagen minder tot niets. Toen heb ik vorige week woensdag na de grote bloeding een echo gehad en de baby zat er nog in met hartslag! Erna heb ik nog wel gebloed.. Ik heb ook veel rust genomen afgelopen weekend. Alleen vandaag moest ik weer aan het werk (veel lopen en bewegen) en bloedverlies is iets erger geworden. Het lijkt wel lichtroze maar soms iets donkerder. Ook heb ik lichte krampen als ik te druk ben geweest. Morgen heb ik een echo 🙏 ik ben benieuwd of dit normaal is? Want dit is stressvol 😩

17 dagen geleden

Ik heb vanochtend zoals bijgevoegd, meer mensen dit gehad? Dit is gewoon goed teken toch?

17 dagen geleden

Hoi ik had dit ook ongeveer anderhalve week lang. Van de week een goed echo gehad en daarop kon ze wat zwarte stipjes zien van bloedpropjes die er de komende tijd nog zullen uitkomen. Het hoeft dus niet altijd mis te gaan, maar het is echt per geval verschillend.

17 dagen geleden

Reactie op Justadutchgirly

Hoi ik had dit ook ongeveer anderhalve week lang. Van de week een goed echo ...
Okeeee en het was normaal zeiden ze? Heb geen buikpijn en het is ook geen rood bloed. Had jij ook deze kleur?

16 dagen geleden

Reactie op anoniem19950910

Okeeee en het was normaal zeiden ze? Heb geen buikpijn en het is ook geen r ...
Hey ze zeiden dat het echt 2 kanten op kon gaan dus ik kan je geen garantie geven, maar je moet de moed ook niet opgeven. Ik had eerst bruin en daarna rood. Geen grote stolsels maar wel draderig.

16 dagen geleden

Ik heb bij alle drie mijn zwangerschappen bloedverlies gehad van week 4 t/m week 6/7. Bij mijn eerste zwangerschap is het fout gegaan, MAAR niet door die bloeding. Namelijk gewoon nog een echo met kloppend hartje gehad, pas later ging het fout. Tweede zwangerschap een gezond zoontje en ook nu weer bijna 9 weken zwanger en het bloeden is gestopt :) Bij mij komt het gewoon door een hele gevoelige baarmoedermond tijdens de zwangerschap. Zolang je geen krampen, helderrood bloedverlies (met stolsels) krijgt, zal het goedkomen :)

16 dagen geleden

Reactie op Justadutchgirly

Hey ze zeiden dat het echt 2 kanten op kon gaan dus ik kan je geen garantie ...
Ik heb het maar 1 keer gehad zoals op foto te zien, erna niks meer

16 dagen geleden

Reactie op heggeschaar

Ik heb bij alle drie mijn zwangerschappen bloedverlies gehad van week 4 t/m ...
Heb idd maar 1 keer dit gehad, erna niet meer, geen rood

16 dagen geleden

Reactie op anoniem19950910

Ik heb het maar 1 keer gehad zoals op foto te zien, erna niks meer
Dan zou ik me zeker niet te veel zorgen maken🥰heb je al bijna een echo?

16 dagen geleden

Reactie op Justadutchgirly

Dan zou ik me zeker niet te veel zorgen maken🥰heb je al bijna een echo?
Ik heb 2 weken geleden echo gehad met kloppend hartje en alles goed en vanmiddag weer 😍

16 dagen geleden

Reactie op anoniem19950910

Ik heb 2 weken geleden echo gehad met kloppend hartje en alles goed en vanm ...
Spannend! Houd ons op de hoogte

16 dagen geleden

Reactie op Fleurtje.s99

Ik heb verder geen buikpijn meer of krampen of iets al 1,5 dag niet meer. M ...
En? Hoe is het voor jou afhelopen??