8 Reacties

één maand geleden

Ik heb precies hetzelfde, heb net de verloskundige gebeld die zegt waarschijnlijk oud bloed is mogelijk door innesteling..

één maand geleden

Reactie op Floortje13

Ik heb precies hetzelfde, heb net de verloskundige gebeld die zegt waarschi ...
Kan dit ook nog bij bijna 7 weken zwangerschap ? Kan er op internet namelijk niks over vinden. Hoever ben jij?

één maand geleden

Ik heb dit ook! Volgens mij kan het geen kwaad, zolang er geen helder bloed en stolsels bij zitten

één maand geleden

Reactie op Patricia de raaf

Kan dit ook nog bij bijna 7 weken zwangerschap ? Kan er op internet namelij ...
Dat weet ik niet zou misschien de verloskundige even bellen? Ze zij dat de baarmoeder heel goed doorbloed was en ze dus heel vaak dit hoorde, zolang er geen heftige krampen of helder rood bloedverlies bij zat gaf ze aan me geen zorgen te maken...Ik ben zelf bijna 6 weken.

één maand geleden

Ik heb het nu niet maar bij de zwangerschap van mijn zoontje de heeeele tijd, tot 12 weken wel denk ik. Als ik nieste, hoestte of wat dan ook: meteen dag daarna bruine afscheiding. Kon geen kwaad, heb puur voor mijn eigen geruststelling toen wat vaker echo’s gehad.

één maand geleden

ik heb hier ook last van! Geen idee waar het door komt. Heb donderdagochtend de eerste echo dus ben ook heel nerveus of alles wel goed zit 😩

één maand geleden

Hier ook vandaag toevallig, ben nu zes weken. Schrok me rot! Het kan volledig onschuldig zijn of begin van t einde, heel verwarrend allemaal

één maand geleden

Reactie op anouk1010

Hier ook vandaag toevallig, ben nu zes weken. Schrok me rot! Het kan volled ...
Ja precies. De onzekerheid is erg vermoeiend. Maar zolang het niet doorzet en er geen krampen zijn gaan we uit van het goede 🤞🏻