14 Reacties

17 dagen geleden

Je hebt morgen een echo bij je verloskundige, je kunt haar dan vragen hoe het zit met afscheiding tijdens de zwangerschap. Meestal is het onschuldig, maar geel bruinig kan ook een schimmelinfectie zijn, of iets anders. Ik zou me er niet druk om maken, maar gewoon morgen je verloskundige dus vragen om advies.

17 dagen geleden

Reactie op Emmy W

Je hebt morgen een echo bij je verloskundige, je kunt haar dan vragen hoe h ...
Klopt maar als je zoiets hebt kan morgen nog best lang duren. Heb je dit zelf ook mee gemaakt?

17 dagen geleden

Heb ik ook gehad met alledrie mijn zwangerschappen. En hij zegt ik kan niet 🙅🏼‍♀️ naar de wc. Kunnen echt heel veel onschuldige dingen zijn, zoals oud innesteling bloed had ik bij mijn oudste, constant gesprongen aders door de groeiende baarmoeder, en nu gelukkig ook onschuldig maar mentaal gesloopt erdoor! Maar ja als je niet kan je darmen proberen het toch dit kan bloedverlies veroorzaken, ja oud innesteling bloed, bruin is oud, en bij mij had het alle kleuren. Maar gelukkig 😁 was de echo erna en erna goed. 👍🏻 zou dat wel kijken of je die kan krijgen dan zie je het hartje 💛 kloppen dat stelt enorm gerust. Heel veel sterkte en succes 🤞🏻 ik duim voor je.

17 dagen geleden

Reactie op denniese

Heb ik ook gehad met alledrie mijn zwangerschappen. En hij zegt ik kan niet ...
Hartje kloppen heb ik al gezien 2 weken geleden. Wat heb je met alle drie de zwangerschappen gehad? Dit kleur afscheiding? Het is niet rood... en bij alle kleuren alles goed?

17 dagen geleden

Dit kan heel normaal zijn. Alles is goed doorbloed daar. Succes met de echo. Duimen dat je een mooi kloppend hartje ziet

17 dagen geleden

Reactie op EchteIjsbeer970090

Dit kan heel normaal zijn. Alles is goed doorbloed daar. Succes met de echo ...
Hartje heb ik al zien kloppen 2 weken geleden ❤️❤️ heb je ook last gehad van deze afscheiding?

17 dagen geleden

Reactie op anoniem19950910

Klopt maar als je zoiets hebt kan morgen nog best lang duren. Heb je dit ze ...
Klopt dat een dag dan lang kan duren, maar er valt niks aan te doen. Afscheiding kan in allerlei kleuren komen en je kunt meer afscheiding hebben in je zwangerschap. Het is dus best normaal. Je hebt al een goede echo gehad, die van morgen zal vast ook gewoon goed zijn hoor.

17 dagen geleden

Reactie op Emmy W

Klopt dat een dag dan lang kan duren, maar er valt niks aan te doen. Afsche ...
Dankjewel, zei verloskundige net ook idd. Komt veel voor. Zelfs helder rood bloed hoeft niks te betekenen

16 dagen geleden

Reactie op anoniem19950910

Hartje heb ik al zien kloppen 2 weken geleden ❤️❤️ heb je ook last gehad va ...
Bruine afscheiding, 3 grote bloedingen. Maar ook kloppend hartje en baby die goed groeit. Super verwarrend en stressvol. Bij de zwangerschappen van mijn andere kinderen nooit last van gehad. Nu wel…

16 dagen geleden

Reactie op EchteIjsbeer970090

Bruine afscheiding, 3 grote bloedingen. Maar ook kloppend hartje en baby di ...
Gelukkig wel goed nieuws! Verloskundige sprak ik vanochtend en die zei dat dit totaal niet zorgwekkend is, dat het heel veel/vaak gebeurd gedurende de zwangerschap

16 dagen geleden

Reactie op anoniem19950910

Gelukkig wel goed nieuws! Verloskundige sprak ik vanochtend en die zei dat ...
Ja helaas wel. En het stomme is volgens mij weten we dit allemaal wel maar maakt het ons niet minder onzeker

16 dagen geleden

Reactie op EchteIjsbeer970090

Ja helaas wel. En het stomme is volgens mij weten we dit allemaal wel maar ...
Precies wat je zegt hahaha maar zeker fijn!!!

16 dagen geleden

Ik heb dit precies zo gehad toen ik rond de 8/9 weken zwanger was. Er is bij mij niks aan de hand en het kindje is nu 11 weken en lekker actief

16 dagen geleden

Reactie op Nomi4

Ik heb dit precies zo gehad toen ik rond de 8/9 weken zwanger was. Er is bi ...
Bij mij ook alles goed vandaag!❤️