14 Reacties

één maand geleden

Mij is altijd verteld dat je je pas zorgen hoeft te maken als het helder bloed is. Met mijn beide meisjes (inmiddels 5 en 2) heb ik gedurende de gehele zwangerschappen gehad wat jij nu omschrijft. Ook nu bij nummer 3 weer. Begrijp hierin wel zeer zeker je onzekerheid hoor! Hoop dat de verloskundige je hierin kan geruststellen xx

één maand geleden

Had het ook een heel klein beetje en lees het hier en daar ook. Schijnt bij 30-40% voor te komen, dus wat Mini86 zegt, pas bij meer helder bloed en volgens mij ook echt buikpijn

één maand geleden

Hoihoi! Ik ben vandaag +/- 5 weken zwanger. Mijn cyclus was soms wat onregelmatig dus nog niet helemaal zeker. Zaterdagochtend begonnen met wat bloed. Wel donker rood/bruin bloed. Het stopte weer en later op de dag kwam het weer terug. Zondag ook nog wel in de loop van de dag last van gehad. Zondagavond toch even besloten de verloskundige te bellen. Wil ze ook niet om alle kleine dingen bellen maar zat er zo mee in me hoofd dat ik toch maar had besloten even te bellen. Ze heeft me heel erg gerustgesteld. Zolang het bij bruin en soms wat rood bloed of afscheiding blijft is het niet erg. Het lijkt soms ook meer dan het is. Het kan komen door de innesteling. Sommige vrouwen ervaren dit zelfs als een mini menstruatie. Het kan soms ook gewoon een week duren. Bij je baarmoedermond zitten er veel kleine bloedvaatjes. Bij gemeenschap kan het soms zijn dat deze bloedvaatjes worden ‘geraakt’ waardoor je ook wat bloed verliest. Zolang je geen helder rood bloed of stolsels gaat verliezen is er eigenlijk niks aan de hand. Al met al was ik weer heel erg gerustgesteld en verlies ik inmiddels nog maar enkele bruine druppels. Nu vooral aan het wachten op de eerste echo. 23 september.🫣😊

één maand geleden

Reactie op Immie 🩷

Hoihoi! Ik ben vandaag +/- 5 weken zwanger. Mijn cyclus was soms wat onrege ...
Oh fijn te horen dit... hier ook 23 sept echo!

één maand geleden

Helaas was dat bij mij altijd een teken van een miskraam. En heb er al een aantal gehad. Helaas nu weer😥

één maand geleden

Heel erg bedankt voor jullie reacties! Ik heb even een foto want daarnet had ik het weer en was iets meer dan daarvoor…maar dit is dus normaal?

één maand geleden

Reactie op babysparkles

Oh fijn te horen dit... hier ook 23 sept echo!
Hier de 25e 🙏🏻

één maand geleden

Reactie op momlife34

Helaas was dat bij mij altijd een teken van een miskraam. En heb er al een ...
Hé wat naar, heel veel sterkte

één maand geleden

Reactie op Lien24566

Heel erg bedankt voor jullie reacties! Ik heb even een foto want daarnet ha ...
Ziet er niet schrikbarend uit. Zolang het niet helderrood ziet geeft het niks.😉

één maand geleden

Vandaag 1 keer helder bloedverlies gehad na het plassen…nu weer bruine afscheiding dus ik heb geen idee wat ik kan verwachten het is zo onzeker😩

17 dagen geleden

Is dit bij iedereen goed nu? Zie bijgevoegd wat ik heb

17 dagen geleden

Ik ben vandaag 9 weken en 5 dagen zwnager en net bij het afvegen ook bloed verlies. Maak mij echt zorgen, ook vanweeg eerder miskraam

16 dagen geleden

Reactie op Lima33

Ik ben vandaag 9 weken en 5 dagen zwnager en net bij het afvegen ook bloed ...
Hoi Lima, ik snap helemaal dat je hiervan schrikt, maar het hoeft natuurlijk niet iets te zijn waar je je zorgen over hoeft te maken. Ik had dit bijvoorbeeld 2 weken geleden nadat ik seks had gehad. Op de echo was toen alles goed… ik hoop voor je dat het niks ergs is! Heb je al contact opgenomen met de vk?

16 dagen geleden

Reactie op DPB15

Hoi Lima, ik snap helemaal dat je hiervan schrikt, maar het hoeft natuurlij ...
Hoi hoi, dankjewel voor je reactie. Ik heb vandaag gebeld en mocht gelijk gaan. Super lief van ze. En gelukkig niks aan de hand. Vandaag 10 weken zwanger. 1 dag vooruit