114 Reacties

één maand geleden

Ik heb het met mijn 1e zwangerschap gehad, en nu weer. Bij mij bleek het dat mijn aders in mijn baarmoedermond oppervlakkig zijn (en dus erg gevoelig) die hebben ze aangestipt zodat ze dicht gingen. Als je het niet vertrouwd kan je altijd via de huisarts naar de gynecoloog

één maand geleden

Reactie op melissavdr

Ik heb het met mijn 1e zwangerschap gehad, en nu weer. Bij mij bleek het da ...
Ah dankjewel!!

één maand geleden

Hier ook! Gister had ik dat ook en vanochtend nog klein beetje. Ik ben pas 3.5 week dus dacht het het wel te maken had met de innesteling maar had ook krampjes. Doodsbenauwd hè.. bij mijn vorige zwangerschap had ik telkens roze afscheiding tot ongeveer 11 weken dus ben wel gewend dat het allemaal wat gevoeliger is.. maar het blijft zo ontzettend spannend.

één maand geleden

Ze zeggen wel dat bruine afscheiding 10 tot 14 dagen na eisprong kan komen. Dus aantal dagen na de innesteling. Misschien was bij jou de innesteling wat later?

één maand geleden

Reactie op Hophop

Hier ook! Gister had ik dat ook en vanochtend nog klein beetje. Ik ben pas ...
Jaa mijn eisprong is nu 19 dagen geleden, maar ik lees overal dat het vaak voorkomt! Dankjewel voor je reactie❤️

één maand geleden

Ik herken het ook van mijn eerste zwangerschap. Nu zwanger van de tweede. Ik zou nu 4+2 zijn. Sinds vandaag helder rood bloedverlies.

één maand geleden

Ik ben 4+5. Ik heb sinds gisteren en vandaag licht roze afscheiding en vandaag ook af en toe een heel klein beetje helder bloed. Sinds eind van de middag niet meer. Bij de zwangerschap van ons eerste kindje had ik tussen 8 en 9 weken ook een kleine bloeding, dat bleek onschuldig. Ik probeer mezelf te kalmeren dat het deze keer ook onschuldig is, maar toch blijft dat stemmetje in m’n achterhoofd zo vervelend 😑

één maand geleden

Ik heb dit ook, vandaag 5 weken. Verloskundige zei dat ik me niet teveel zorgen moest maken, eigenlijk pas als het veel en helderrood bloed is.

één maand geleden

Reactie op Hophop

Hier ook! Gister had ik dat ook en vanochtend nog klein beetje. Ik ben pas ...
Ik zit nu ook precies even ver 3.5. Vanochtend lichtroze en zojuist lichtbruin. Ik ben er ook erg angstig door maar mijn symptomen zijn nog in volle glorie aanwezig dus het lijkt er niet op dat mijn lichaam dit aan het beëindigen is.

één maand geleden

Hoe gaat het nu met je?

één maand geleden

Reactie op Sylvia.214

Ik ben 4+5. Ik heb sinds gisteren en vandaag licht roze afscheiding en van ...
Ja herkenbaar! Bij mij is het inmiddels voorbij. Heb het alleen na het sporten nog 🤔

één maand geleden

Reactie op liesjemooi

Hoe gaat het nu met je?
Lief dat je het vraagt! Het is voorbij! Alleen na het sporten is het er nog lichtjes. Dus ik maak me verder geen zorgen meer! Hoe is het bij jou?

één maand geleden

Bij mij heeft dit helaas doorgezet, werd meer en helderrood met stolsels. Vanochtend denk ik het vruchtje verloren ☹️

één maand geleden

Reactie op Zonnetje2612

Lief dat je het vraagt! Het is voorbij! Alleen na het sporten is het er nog ...
Bij mij is het helaas geëindigd in een menstruatie 😔

één maand geleden

Reactie op Bobbelt

Bij mij heeft dit helaas doorgezet, werd meer en helderrood met stolsels. V ...
We maken nu hetzelfde mee :(

één maand geleden

Reactie op liesjemooi

We maken nu hetzelfde mee :(
Oooh wat verdrietig ook :( heel veel sterkte, wat klote dit 😔💕

één maand geleden

Reactie op Bobbelt

Oooh wat verdrietig ook :( heel veel sterkte, wat klote dit 😔💕
Ik heb je een verzoekje gestuurd. Misschien kunnen we even verder kletsen

één maand geleden

Reactie op F-L-O-O-R

Ik herken het ook van mijn eerste zwangerschap. Nu zwanger van de tweede. I ...
Ik heb dit ook, ik vind het zo spannend!

één maand geleden

Ik heb sinds gisteravond een heel klein beetje bruine afscheiding... zo spannend. Ik ben nu 5+2. Ik heb begin juni een miskraam gehad met 7 weken, toen heb ik geen bruine afscheding gehad maar was er gelijk helderrood bloed/afscheiding en een paar uur later zette de miskraam door. Hoop zo dat het deze keer goed gaat. 🫶🏼

één maand geleden

Reactie op Bobbelt

Bij mij heeft dit helaas doorgezet, werd meer en helderrood met stolsels. V ...
Wat erg😢 Sterkte met dit verlies🥀