114 Reacties

één maand geleden

Reactie op AW0593

Ik heb sinds gisteravond een heel klein beetje bruine afscheiding... zo spa ...
Hey, hoe gaat het nu? Ik had net ook bruine afscheiding en nu wat lichtroze. Beetje buikpijn. Ben zo bang 😢

één maand geleden

Ik ben 5+2 en dit is mijn eerste zwangerschap. Gisterenochtend had ik wat donkerder rood bloed wat overging in wat bruin bloed. Het was niet veel. Gisterenavond ook weer wat bruiniger bloed en nu vanmorgen ook weer. Het lijkt mij ‘te lang’ doorgaan voor een innesteling ‘s bloeding. We hebben gisterenochtend seks gehad en daarna is het bloeden begonnen. Ik las ook dat het eventueel daar van kan komen omdat alle aders en dingen wat gevoeliger zijn. Al met al krijg ik hier toch zo’n onzeker gevoel van. Wil ook niet om het minste ding de verloskundige bellen maar denk toch dat ik dat vanmiddag maar even ga doen.

één maand geleden

Reactie op TessaBGF

Ik heb dit ook, ik vind het zo spannend!
Bij mij is het helaas doorgezet tot een miskraam.. ik wens alle andere dames in deze spannende tijd veel succes toe. Dat alles goed mag gaan 🧡

één maand geleden

Hoi lieverds Allereerst sterkte allemaal waar het helaas mis is gegaan✨ Ik had eergisteren licht roze overdag, in de avond flinke krampen en in de nacht wederom rood/roze afvegen. Gisteren avond heel de avond weer die flinke krampen.. vandaag wat zeurderig en opeens was daar: heel veel bloed. Voelde dat er iets stroomde dus ik spurtte al naar het toilet en daar was het 🩸, liep eruit 🥺 Helaas… dit was mijn 6de ivf terugplaatsing en voor t eerst zwanger.. raap mezelf op, en gaan weer verder.. mijzelf de afgelopen dagen goed mentaal voorbereid dat dit zou kunnen gebeuren dus ik ga er “relatief” oke mee om…. Liefs 🧸

één maand geleden

Reactie op F-L-O-O-R

Bij mij is het helaas doorgezet tot een miskraam.. ik wens alle andere dame ...
Heel veel sterkte❤️😞

één maand geleden

Reactie op Moon-Beebje

Hoi lieverds Allereerst sterkte allemaal waar het helaas mis is gegaan✨ Ik ...
O wat naar! Wat knap hoe je ermee omgaat… respect hoor!❤️ Ik wens je heel veel sterkte 😞

één maand geleden

Reactie op Immie 🩷

Ik ben 5+2 en dit is mijn eerste zwangerschap. Gisterenochtend had ik wat d ...
Heb je contact gehad met de verloskundige? 🍀

één maand geleden

Ik had zaterdagavond wat bruine afscheiding wat later helderrood werd met 1 stolsel. Alleen bij afvegen had ik het en 1 druppel in mn inlegkruisje. Zondagavond 2x een bruine stolsel bij afvegen. Alle symptomen verdwenen, heb alleen nog wat zeurende buikpijn 😔 Ik ben bang dat het weer een miskraam is. Zijn nu 6 jaar bezig en 3x een miskraam. We hebben nog maar 1 cryo. Zit er helemaal doorheen 😭

één maand geleden

Reactie op AD89

Ik had zaterdagavond wat bruine afscheiding wat later helderrood werd met 1 ...
Oh jeetje wat een stress🩷🩷 hoop echt dat het niet zo is🙏

één maand geleden

Gisterenavond nog 2x bruin slijm. Dat zou nog een restje van zaterdag kunnen zijn. Heb nu last van veel buikpijn. Ik gebruik ook Utrogestan.. zou dat evt een bloeding tegenhouden? Waardoor ik buikpijn heb? Iemand ervaring mee?

één maand geleden

Reactie op Moon-Beebje

Hoi lieverds Allereerst sterkte allemaal waar het helaas mis is gegaan✨ Ik ...
Jeetje wat heftig.. ik wens je toch veel sterkte en een digitale knuffel 🧡

één maand geleden

Reactie op Zonnetje2612

Heb je contact gehad met de verloskundige? 🍀
Ja inmiddels wel contact gehad. Verloskundige vertelde dat het bij 30-40% van de vrouwen in het begin van de zwangerschap voorkomt. Zolang het bij bruinig en af en toe een klein beetje rood bloed blijft is het niet erg. Dan mag het ook wel een aantal dagen duren. Kan toch met van alles te maken hebben. Toch nog wel de innestelingsbloeding maar ook bijvoorbeeld bij gemeenschap dat er een ader van je baarmoedermond wordt geraakt en dat je daardoor dus bloed verlies. Dus ik ben al met al weer gerust gesteld en inmiddels ook alweer minder bloed aan het verliezen. Af en toe een bruinige druppel maar daar blijft het voor nu bij. Nog even 3 weken volhouden en dan de eerste echo!🥰

één maand geleden

Reactie op AD89

Ik had zaterdagavond wat bruine afscheiding wat later helderrood werd met 1 ...
Oh AD89, wat naar om te lezen🥺 Ik wens je heel veel succes en sterkte! Hopelijk blijkt het toch geen miskraam te zijn 🍀😞

één maand geleden

Reactie op AD89

Ik had zaterdagavond wat bruine afscheiding wat later helderrood werd met 1 ...
Jeetje wat heftig jouw verhaal! Ik ga mee duimen voor je dat het nu gewoon allemaal goed is. Heb je nog getest en lopen ze op?

één maand geleden

Reactie op charlie88lilly

Jeetje wat heftig jouw verhaal! Ik ga mee duimen voor je dat het nu gewoon ...
Ik heb zojuist getest en was binnen 10 seconden echt een knaltest. Ik had 25 augustus voor het laatst getest en deze is iets lichter dan die van vanmorgen

één maand geleden

Reactie op AD89

Ik heb zojuist getest en was binnen 10 seconden echt een knaltest. Ik had 2 ...
En wat betekent dat? 🍀

één maand geleden

Reactie op AD89

Ik heb zojuist getest en was binnen 10 seconden echt een knaltest. Ik had 2 ...
Gelukkig loopt het nog op! En buikpijn had ik twee dagen geleden ook best wel heftig. Kan er ook bij horen, je banden en baarmoeder die groeien. Ik duim voor je! 🍀 misschien een vroege echo aanvragen?

één maand geleden

Geen idee wat het betekent. Mijn borsten zijn niet meer gevoelig sinds zaterdag, misselijkheid is ook zo goed als weg. Af en toe nog buikpijn, maar het voelt echt anders dan voor zaterdag. Eigenlijk denk ik dat het voorbij is. Ik loop in het ziekenhuis, vorige keer wilden ze ook niet eerder een echo doen. Heb dit keer nog niet gebeld over mijn bloedverlies. Ze deden over de datum ook al moeilijk toen. Ik ga altijd op maandag naar het zh, dit komt voor ons het beste uit( eigen bedrijf met vriend) en dan hebben wij personeel. Nu moest het perse op di/wo/do en mocht ze in geeeeen geval een echo plannen op maandag of vrijdag. Nu moeten wij 2 personeelsleden een extra dag laten werken, omdat we beide weg moeten. Ook is het 1.5 uur rijden naar het ziekenhuis. Mag pas 17-7 voor een echo. Zal dan 7+6 moeten zijn. 2 weken in spanning.

één maand geleden

Reactie op AD89

Geen idee wat het betekent. Mijn borsten zijn niet meer gevoelig sinds zate ...
Erg vervelend. Ik moet ook nog 1,5 week wachten voor echo en ik zit in en ware rollercoaster van emoties. Af en toe bloed verlies en afgelopen nacht en ochtend erge rugpijn. Vanmorgen ook getest en met dat de test op liep werd de streep al zichtbaar. Af en toe met vlagen ook nog wel misselijk en gevoelige borsten. We houden hoop, maar mén wat duurt wachten dan lang zeg! We willen zo graag weten waar we aan toe zijn..

één maand geleden

Heey dames, Even een update.. Gisteren dus ook 1x hard gevloeid.. contact gehad met ziekenhuis. Ondanks dat ik twee dagen veel bloedverlies heb gehad, wilden ze dag ik de utrogestan bleef gebruiken. Zkh gebeld en zij gaven aan dat als ik vandaag negatief zou testen ik zou mogen stoppen en ik niet naar mijn eerste echo 9-9 zou hoeven te komen. Heb mijn ?? Uitgesproken over een negatieve test aangezien je dat niet vaak hoort dat deze zó snel weer negatief is. Maargoed zij gaven aan van wel. Vanmorgen getest, gewoon nog een streep (had ik wel verwacht: foto)… nu moet ik utro blijven gebruiken en donderdag weer testen… vind het echt vervelend.. Mijn huisarts wil niet meegaan met bloedonderzoek voor hcg.. Ik heb bijna t idee dat ik ze moet “overtuigen” dat t mis is… vind het vooral vervelend dat ondanks al t bloed ik de progesteron moet blijven steken 😵‍💫 het is dat ik mij gewoon nog in mijn kracht voel maar vind de aanpak vanuit het zkh echt ruk en ga ze er zeker nog feedback op geven! Vandaag ook gewoon wat bloed gehad. Liefs 🧸