114 Reacties

één maand geleden

Reactie op Moon-Beebje

Heey dames, Even een update.. Gisteren dus ook 1x hard gevloeid.. contact g ...
Bloed op zich is niet heel verkeerd geloof ik. Het is meer als je ook stolsels verliest. Anders kan er ook 'gewoon' een ader gesprongen zijn. Maar het is inderdaad vervelend als je niet gehoord word. Puur hoe het de vorige keer ging bij mij, heb ik nu het ziekenhuis nog niet ingelicht over mijn bloedverlies.. omdat ik toch al weet hoe ze gaan reageren 😅

één maand geleden

Reactie op Sylvia.214

Erg vervelend. Ik moet ook nog 1,5 week wachten voor echo en ik zit in en w ...
Bij mij was de test ook direct heel duidelijk. Tijdens het oplopen inderdaad al een knaller, voordat de de controlestreep zichtbaar was 😅 ik wil aan de ene kant wel hoop hebben, maar vind dit ook niks. Had liever gehad dat hij gewoon minder duidelijk geworden was. Dan had ik geweten of het einde verhaal is. Maar nu weet ik nog niks.

één maand geleden

Reactie op AD89

Bij mij was de test ook direct heel duidelijk. Tijdens het oplopen inderdaa ...
Echt lastig ja! Hopelijk gewoon allemaal helemaal prima 🍀✨😘

één maand geleden

Reactie op AD89

Bij mij was de test ook direct heel duidelijk. Tijdens het oplopen inderdaa ...
En hoe gaat het met je?😘

één maand geleden

Reactie op AD89

Bij mij was de test ook direct heel duidelijk. Tijdens het oplopen inderdaa ...
Ja ik snap je heel goed. Ik had vanmorgen ineens gigantische buikpijn en ben naar huis gegaan van het werk. In de auto leken het wel weeën zo regelmatig. Thuis verloor ik ook weer een beetje bloed. Na 2 paracetamol en rust nam het weer af. De verloskundige zei wel dat dit lijkt op een miskraam. Nu af en toe nog een kramp en het voelt allemaal wat beurs. Ik ben benieuwd hoe dit nu weer verder gaat..

één maand geleden

Reactie op Moon-Beebje

En hoe gaat het met je?😘
En hoe gaat het bij jou?

één maand geleden

Reactie op Sylvia.214

Ja ik snap je heel goed. Ik had vanmorgen ineens gigantische buikpijn en be ...
Oh wat vervelend. Nu geen bloedverlies meer? Ook stolsels? Wanneer mag je voor een echo? Wachten duurt lang he

één maand geleden

Reactie op Moon-Beebje

En hoe gaat het met je?😘
Met ups en downs. Ik werk niet veel op het moment. Gelukkig de mogelijkheid om zelf mijn tijd in te plannen. Ik heb elke keer na het eten buikpijn. Over de gehele dag ook wel zeurend aanwezig. Af en toe wel beroerd. Voor de rest geen bloedverlies meer gehad en niet meer getest. Hoe gaat het bij jou? Jij nog weer getest?

één maand geleden

Reactie op AD89

Met ups en downs. Ik werk niet veel op het moment. Gelukkig de mogelijkheid ...
Dit zijn n beetje mn testen (moet vanuit zkh testen anders was ik allang gestopt. Ik bloed iedere dag, veel. Maandag echo.. Fijn dat je niet meer gebloed hebt.. en buikpijn na t eten; darmen? Schuift ook allemaal al n beetje he! 🍀✨

één maand geleden

Reactie op Moon-Beebje

Dit zijn n beetje mn testen (moet vanuit zkh testen anders was ik allang ge ...
Oh vreselijk lijkt mij dat zeg. Toch lijken je testen niet af te lopen? Denk ook mijn darmen inderdaad, maar ik heb wel 2 stolsels verloren. Ben zo benieuwd naar een echo. Ik ga denk ik zondag even weer testen. Bij mijn vorige miskraam heb ik 9 dagen na 1e keer bloeding getest en toen was hij afgelopen. Ene kant wil ik het wel weten en aan de andere kant 'geniet' ik nog een klein beetje van dat het misschien wel gelukt zou kunnen zijn. Vind het lastig

één maand geleden

Hier gisteravond een beetje bruine afscheiding. Vanmorgen een klein beetje bloed, helaas helder rood. Paar minuten daarna nog meer helder bloed. En sindsdien na het vegen steeds minder bloed.. Ik vind het allemaal heel spannend. Ik weet ook niet zo.goed of ik me zorgen moet maken of dat het onschuldig is. Na eigen berekening vandaag 5 weken.

één maand geleden

Reactie op AD89

Oh vreselijk lijkt mij dat zeg. Toch lijken je testen niet af te lopen? De ...
Het is ook lastig. Het ziekenhuis stuurde mij gisteren:” wat fijn dat de test nog positief is” Ik dacht bij mijzelf, echt?! Wat fijn?! Ik heb in mn leven nog nooit zoveel gebloed, daar zegt ze dan niks op🤣 maar maar Je moet doen wat jouw behoefte is…. Waarschijnlijk wordt je controle behoefte op een gegeven moment weer aangewakkerd en test je weer…. 😜 Heeeel spannend🍀🤍

één maand geleden

Reactie op Daantje1212

Hier gisteravond een beetje bruine afscheiding. Vanmorgen een klein beetje ...
Afwachten… meer kun je niet doen helaas..🍀🤍🧸

één maand geleden

Reactie op Moon-Beebje

Het is ook lastig. Het ziekenhuis stuurde mij gisteren:” wat fijn dat de te ...
Nou inderdaad wat een reactie haha. Je bloed nog steeds? Word het niet minder? Ik heb nog niet weer getest. Ik heb nog 2 testen in huis, dat weerhoudt mij dan ook wel een beetje. Nu kan ik testen als ik echt 'moet' van mezelf en niet eerder 😅

één maand geleden

Reactie op AD89

Nou inderdaad wat een reactie haha. Je bloed nog steeds? Word het niet mind ...
Ik bloed als rund🤭🤭 Dat weet t zkh dus vind zo’n reactie niet echt op zn plaats🤷🏻‍♀️ vandaag cb weken test 2-3, dus afwachten tot maandag hoop gwn zo dat het allemaal eruit is en er verder niks aan de hand is

één maand geleden

Hai, Ik was zwanger geworden via de IUI. Ik wist het net een toen begon het bloeden, eerst een beetje. Kreeg steeds meer kramp en was ook duizelig. Zaterdag op zondag nacht naar het ziekenhuis gebeld want veel bloedverlies, stolsel, krampen en duizeligheid. Ze kon nog niets zien op de echo want daar was het te vroeg voor maar ze zei het klinkt wel echt als een miskraam. Twee weken later terug voor echo. Ondertussen voel ik me zo onzeker en ik wil zo graag uitsluitsel. Bloedverlies nam langzaam af en kramp was stuk minder. Nu ineens weer helder bloed en krampen. Ondertussen lopen de zwangerschapstesten op en ben ik misselijk en heb ik pijnlijke borsten. Wel weer klein stolseltje vandaag bij het bloed en wat kramp. In de eerste paar dagen heb ik een aantal keer flink gehuild, maar nu door die positieve testen weer helemaal in de war.

één maand geleden

Reactie op Moon-Beebje

Ik bloed als rund🤭🤭 Dat weet t zkh dus vind zo’n reactie niet echt op zn ...
Hmm vreemd hoor. Je gebruikt nog steeds 3x daags utrogestan? Wat een geklieder moet dat ook zijn 😅 wanneer heb je een terugplaatsing gehad? Hoe ver had je moeten zijn?

één maand geleden

Reactie op TessaBGF

Hai, Ik was zwanger geworden via de IUI. Ik wist het net een toen begon he ...
Jeetje, wat een rollercoaster zeg. Wanneer heb je een echo?

één maand geleden

Ja zeker. Ik heb 16 september de echo.

één maand geleden

Reactie op Moon-Beebje

Ik bloed als rund🤭🤭 Dat weet t zkh dus vind zo’n reactie niet echt op zn ...
Ik heb net weer getest, spontaan even bedacht. Moet nu nodig weer nieuwe testen halen. Maar nog steeds een knaller. Was weer in beeld voor de controlestreep in zicht was 😅 vind het zo vreemd