114 Reacties

één maand geleden

Laten we hopen dat dit een goed teken is! Ik duim voor je.🤗

één maand geleden

Mijn vorige bericht was een reactie op AD89 trouwens, maar dat is niet zichtbaar zie ik nu.☺️ Ik heb zelf trouwens ook weer getest vandaag. Streepje weer donkerder.. erg verwarrend allemaal.

één maand geleden

Ik heb ook wat krampjes. Gister heeeeel licht roze afscheiding echt minimaal. Vanmorgen niks, uurtje terug weel heel minimaal licht roze en nu bruinig☹️ hoop dat het allemaal goed komt

één maand geleden

Reactie op TessaBGF

Laten we hopen dat dit een goed teken is! Ik duim voor je.🤗
Ik hoop het ook! Maar vind het wel lastig. Heb mijn notities van mn vorige miskraam gelezen. Toen ben ik ook bloed en een stolsel verloren, maar toen met de 1e echo zat het er nog wel allemaal, maar was het een week na de bloeding gestopt met groeien.. maar zolang het er zit, worden de testen niet minder duidelijk denk ik? Morgen ga ik even lading nieuwe testen halen. Ga ik even wat vaker testen 😅

één maand geleden

Reactie op AD89

Ik hoop het ook! Maar vind het wel lastig. Heb mijn notities van mn vorige ...
Na mijn miskraam was teste ik nog voor 4 weken positief…

één maand geleden

Reactie op Sulan

Ik heb ook wat krampjes. Gister heeeeel licht roze afscheiding echt minimaa ...
Wat spannend voor je Sulan. Zou het nog van de innesteling kunnen zijn? Of ben je al wat verder qua weken?

één maand geleden

Reactie op AD89

Ik hoop het ook! Maar vind het wel lastig. Heb mijn notities van mn vorige ...
Ik heb gisteren ook een lading gehaald.. wat goed dat je je notities erbij hebt gepakt. Maar wat naar dat je al een keer eerder een miskraam hebt gehad, dat geeft ook extra spanning dan. En ja ik heb gelezen dat zolang er nog iets zit (levend of niet) je lichaam sowieso hcg blijft aanmaken. Verwarrend allemaal he. Ik duim nog steeds voor je!

één maand geleden

Reactie op 🍼🍼🍼

Na mijn miskraam was teste ik nog voor 4 weken positief…
Oh wat verwarrend moet dat geweest zijn voor je. Liepen de testen ook nog op? En hoeveel weken was je?

één maand geleden

Reactie op AD89

Ik heb net weer getest, spontaan even bedacht. Moet nu nodig weer nieuwe te ...
Pffff wat spannend voor je zeg! Ik duim op een goede afloop voor je! Ik gebruik de utro sinds vandaag niet meer omdat ik het zat ben… ik bloed continu al morgen een week! Dat lijkt mij een duidelijk teken.. mocht er wel iets zitten; heeft het al zoveel doorstaan; dan heeft t vast geen utro nodig. “Normaliter” gebruikt men ook geen utro…. 🤷🏻‍♀️ ik denk dat ik geduldig genoeg ben geweest door het 5 dagen lang met vol bloed te hebben gebruikt..

één maand geleden

Reactie op 🍼🍼🍼

Na mijn miskraam was teste ik nog voor 4 weken positief…
Pffff kijk dit bedoel ik! Heftig zeg! Hoever was je toen je een miskraam kreeg?💫

één maand geleden

Hier 4.0 weken en ineens rozige afscheiding. Alleen met afvegen en beetje in string. Geen buikpijn verder. Maar wat kan dit betekenen??? Toen ik 2e keer zwanger was had ik dit ook ongeveer (wel roder) en toen een MA… ben echt bang dat het nu ook mis gaat

één maand geleden

Reactie op Jufje

Hier 4.0 weken en ineens rozige afscheiding. Alleen met afvegen en beetje i ...
Is trouwens 16 dagen na inseminatie. Dus 14/15 na eisprong

één maand geleden

Reactie op Jufje

Hier 4.0 weken en ineens rozige afscheiding. Alleen met afvegen en beetje i ...
Gister had ik dit ook, alleen vandaag dus ook bruin verlies en krampen. 1e zwangerschap maar ben meteen ongerust. Ben vandaag 5+6

één maand geleden

Reactie op TessaBGF

Ik heb gisteren ook een lading gehaald.. wat goed dat je je notities erbij ...
Vorige keer had ik 9 dagen na de bloeding wel minder duidelijke testen. Nu echt knaltesten. Heb al 2 miskramen gehad en inmiddels 6 jaar bezig 🥲

één maand geleden

Reactie op Sulan

Gister had ik dit ook, alleen vandaag dus ook bruin verlies en krampen. 1e ...
Pfff ook al zo onzeker. Wanneer heb je je eerste echo? Hopelijk kunnen we ons eerste kindje eindelijk verwachten 🤞🏼🍀

één maand geleden

Reactie op Jufje

Pfff ook al zo onzeker. Wanneer heb je je eerste echo? Hopelijk kunnen we ...
Jaaa voel me er ook echt beetje naar bij.. ondanks dat het echt meevalt wat ik verlies.. 25 september pas de eerste echo, en jij?

één maand geleden

Reactie op Sulan

Jaaa voel me er ook echt beetje naar bij.. ondanks dat het echt meevalt wat ...
Ja mn eerste via zkh maar dat hoor ik maandag. Omdat wij via iui zwanger zijn geworden. Pff hier is t nu al iets roder. Maak me ongelooflijk druk nu… heb geen buikpijn, meer n raar gevoel

één maand geleden

Reactie op Jufje

Ja mn eerste via zkh maar dat hoor ik maandag. Omdat wij via iui zwanger zi ...
Ohh jeetje. Ja spannend allemaal he zo.. je hoort ook evengoed vaak dat echt heel veel vrouwen wat last hebben van bloedverlies en dat helemaal niet erg is maar toch

één maand geleden

Ik had tijdens mijn vorige zwangerschap ook veel bruine afscheiding. Dit hield aan tot ik ongeveer 7 weken was. Dit is toch echt (oude) innestelingsbloeding hoor:) Zolang het bruin is zou ik me geen zorgen maken!

één maand geleden

Reactie op BabyK23

Ik had tijdens mijn vorige zwangerschap ook veel bruine afscheiding. Dit hi ...
Bedankt voor je reactie! Ik probeer het ook echt om los te laten hahaha! Gaat zo lastig