114 Reacties

één maand geleden

Reactie op Sulan

Bedankt voor je reactie! Ik probeer het ook echt om los te laten hahaha! Ga ...
Ik zou niet stressen! Ik heb namelijk tijdens mijn vorige zwangerschap ook onnodig gestresst hierover.. maar ze is inmiddels 16 maanden en huppelt rond 🥰

één maand geleden

Reactie op Sulan

Ohh jeetje. Ja spannend allemaal he zo.. je hoort ook evengoed vaak dat ech ...
Ja klopt. Kan niet meer dan afwachten eigenlijk

één maand geleden

Reactie op AD89

Oh wat vervelend. Nu geen bloedverlies meer? Ook stolsels? Wanneer mag je v ...
Het bloed verlies blijft minimaal. We hebben nu de echo kunnen vervroegen naar as. maandag. Nog een paar dagen en dan weten we meer 🙏🏻

één maand geleden

Reactie op AD89

Met ups en downs. Ik werk niet veel op het moment. Gelukkig de mogelijkheid ...
Testen heeft geen zin zegt de VK, de hormonen kunnen nog lange tijd in je lichaam zitten waardoor je een positieve test blijft hebben. Ik heb ook erg veel last van m’n darmen. Het kan zijn dat die geïrriteerd of klem zit/zaten en dat dit dan de baarmoeder weer triggert 🤷🏼‍♀️ We gaan het maandag zien 🙏🏻

één maand geleden

Reactie op Sylvia.214

Testen heeft geen zin zegt de VK, de hormonen kunnen nog lange tijd in je l ...
Vorige keer werden mijn testen wel degelijk lichter. Hcg nam af, dus in die zin kun je wat duidelijkheid krijgen. Je test positief, maar de strepen worden minder duidelijk;)

één maand geleden

Ik denk dat ik een vroege miskraam heb/krijg. Had druk om naar de wc te moeten en kwamen er ook een paar rode slijmdraden mee. Erna stopte het. Maar heb nu een raar gevoel onderin bij baarmoeder.. denk nummero 3

één maand geleden

Reactie op AD89

Vorige keer werden mijn testen wel degelijk lichter. Hcg nam af, dus in die ...
Dit had ik bij mijn eerste miskraam ook. Toen was ik 6 weken. Moest de week erna testen van de vk en de test was toen al negatief.

één maand geleden

Reactie op AD89

Vorige keer werden mijn testen wel degelijk lichter. Hcg nam af, dus in die ...
Oké! Nou ik denk dat het sinds vanmorgen wel richting miskraam gaat. Meer bloedverlies met meerdere stolsels 😔 We gaan het morgen zien, maar ben niet zo optimistisch meer

één maand geleden

Reactie op Sylvia.214

Oké! Nou ik denk dat het sinds vanmorgen wel richting miskraam gaat. Meer b ...
Pff cherm. Ik geen stolsels maar draden. Wel alleen als ik naar de wc ga en er ‘druk’ op komt of t open is of hoe je t ziet

één maand geleden

Helaas hier niet zwanger op scherm. Miskraam #3

één maand geleden

Reactie op AD89

Vorige keer had ik 9 dagen na de bloeding wel minder duidelijke testen. Nu ...
Ik hoop zo voor je dat het goed zit meid. Na 6 jaar, wat lijkt me dat zwaar om zo lang bezig te zijn al. Wat een volhouder ben je. Ik heb vandaag een lichtere test.. voelt heel raar, nu is het definitief. Maar het geeft ook rust. Want een miskraam is al zo pijnlijk, dan die onzekerheid er nog bij maakt het nog veel zwaarder. Nu maar even herstellen van alles. Heb al wel veel tranen gelaten, dat lucht op. Ik probeer de emoties maar te omarmen en te zorgen dat het alle ruimte krijgt om een plekje te krijgen. In mijn hart zal het mensje altijd blijven, al was het nog maar een klein vruchtje.🤎

één maand geleden

Reactie op TessaBGF

Ik hoop zo voor je dat het goed zit meid. Na 6 jaar, wat lijkt me dat zwaar ...
Cherm! Hoeveelste iui was je?? Ik de 5e en had er zoveel vertrouwen in dat het nu wel eens goed zou komen (in achterhoofd wel angst na 2 mk). Nooit gedacht dat het wéér zou gebeuren dit… ben er kapot van. Wil een chromen onderzoek gaan doen

één maand geleden

Reactie op Jufje

Cherm! Hoeveelste iui was je?? Ik de 5e en had er zoveel vertrouwen in dat ...
Chromosomen**

één maand geleden

Reactie op Jufje

Helaas hier niet zwanger op scherm. Miskraam #3
Ah nee wat verdrietig!! Sterkte

één maand geleden

Helaas was er bij ons vanmiddag geen kindje te zien op de echo. Veel succes en sterkte allemaal. Alles zag er gelukkig wel goed uit dus we kunnen vooruit kijken en hopen op een volgende voorspoedige zwangerschap 😊

één maand geleden

Wat een verdrietig nieuws allemaal😢 Heel veel sterkte voor iedereen

één maand geleden

Reactie op Sylvia.214

Helaas was er bij ons vanmiddag geen kindje te zien op de echo. Veel succes ...
Ah nee! Ook al zulk verdrietig nieuws! Sterkte

één maand geleden

Reactie op Sylvia.214

Helaas was er bij ons vanmiddag geen kindje te zien op de echo. Veel succes ...
Pff voor jou ook sterkte!☹️🥰

één maand geleden

Toen ik net moest plassen kwam er iets meer rozig uit. Gister was het juist zo goed als weg weer. Ik weet t niet meer zo goed… vanmiddag maar even de verloskundige bellen voor overleg denk ik als ik straks nog meer verlies heb

één maand geleden

Reactie op F-L-O-O-R

Ik herken het ook van mijn eerste zwangerschap. Nu zwanger van de tweede. I ...
Ik heb nu hetzelfde, ook 4+2. Hoe is het verder met jou verlopen?