7 Reacties

één maand geleden

Ik heb precies hetzelfde, vandaag 6 weken. Ik ga morgen ziekenhuis bellen (ik ben onder behandeling vanwege IVF).

één maand geleden

Reactie op mzmz

Ik heb precies hetzelfde, vandaag 6 weken. Ik ga morgen ziekenhuis bellen ( ...
Heel veel s6 morgen! Laat je weten hoe het gegaan is?

één maand geleden

Ik ook bruine afscheiding, wat kan het betekenen? En bellen jullie beiden de arts/verloskundige?

één maand geleden

Reactie op JayRaMi

Heel veel s6 morgen! Laat je weten hoe het gegaan is?
Yes hopelijk mag ik langskomen maar ben bang dat ze zegt wacht maar af. Ik zal het hier laten weten!

één maand geleden

Reactie op Op naar baby nr. 2

Ik ook bruine afscheiding, wat kan het betekenen? En bellen jullie beiden d ...
Ik heb niemand gebeld. Blijkbaar hoort t ook bij 30% van de vrouwen bij de 5-6 weken zwangerschap. Bij mij is het inmiddels weer weg. Zolang het niet rood wordt ga ik ervan uit dat het normaal is. Maar als jij je beter voelt om iemand te bellen moet je dat gewoon doen! Beter te vaak bellen dan te laat.

één maand geleden

Ik heb ook wat bruinige afscheiding. ( 5 weken zwanger). Gister met afvegen. Vandaag niet meer met afvegen. Wel in de vagina heb ik het idee. Verloskundige gebeld en zei dat het niet direct iets is om je zorgen om te maken. Kan door ontlasting komen en doordat alles wat gevoeliger is. Vind het wel heel erg spannend of het niet gaat doorzetten 🫣😰

één maand geleden

Ik had dit dinsdag ook. Heel veel paniek. Ik had dit in de ochtend en avond een beetje. Gelukkig verder niet meer gehad. Ik denk dat dit vrij normaal is. Mijn vk zei dat dit bij 50% van de vrouwen voorkomt. Miskraam begint vaak met helder rood bloedverlies. Ik had ook in een andere groep heel veel ervaringen van andere vrouwen gelezen die dit ook hadden en gezond kindje hebben! Dat heeft mij wel gerustgesteld.