11 Reacties

6 dagen geleden

Bij mij begint het einde van de middag rond 3 uit op te zetten dan krijg ik mijn broeken niet meer dicht. Ook voor mij de eerste zwangerschap maar voor zo ver ik weet is dit heel normaal

6 dagen geleden

Reactie op Jaartje97

Bij mij begint het einde van de middag rond 3 uit op te zetten dan krijg ik ...
oh dat wist ik niet, dat het heel normaal is haha! ik heb morgen de eerste echo en ik zat al te dromen van een tweeling 😜

6 dagen geleden

Reactie op driehoek

oh dat wist ik niet, dat het heel normaal is haha! ik heb morgen de eerste ...
Haha dat herken ik wel ik had er ook over gedroomd en maandag de eerste echo gehad is er toch echt 1. Ik ben morgen 9 week

6 dagen geleden

Dat ik ook toen ik 7/8 weken was. Ik was zo opgezwollen - ik dacht echt dat ik ineens 3 kilo zwaarder was. Een week later stond ik op de weegschaal en was ik mijn normale gewicht en was de opbolling ook minder. Dat was heel raar. Ben nu 11+2 weken

6 dagen geleden

Zijn waarschijnlijk je darmen :) Een echt buikje van de baby ga je in het eerste trimester nauwelijks zien bij een eerste kindje. Aan de andere kant is ieder lichaam weer anders en zegt dat ook weer niet zoveel. Maar met dit termijn zeker je darmen!

6 dagen geleden

Dit is mijn tweede maar in de avond sinds 3 dagen zie je echt een buik. In de ochtend is die weer weg. Ben nu 8+4 😲, bij mijn eerste had ik pas een buikje met 12 weken en dan was dat continu hetzelfde.

6 dagen geleden

Hoi, Bij mij staat die ook al een week of 2 erg bol. Ik heb niet echt een heel erg strak lijf gehad altijd wel een buikje, maar dat buikje is nu al een week of 2 erg bol😅 Voor mij is dit mn 2e zwangerschap maar mn eerste kindje.

5 dagen geleden

Hi! Ik had dit ook vanaf die periode, enorm! maar ben nu 10 weken en ik pas ineens mijn broeken weer. Savonds blaast mijn buik vaak weer op. Was er ongerust over maar gister een mooi kloppend hartje gezien, met 10+4 terwijl mijn buik dus ineens weer minder is! Zijn je darmen :)

5 dagen geleden

Zijn je darmen ik loop er al bij of ik 20 week ben... ben 7 nu

5 dagen geleden

Ik heb hier ook last van, dit is wel mijn 3e zwangerschap en ben zelf nu 8 weken

5 dagen geleden

Is m'n 1e kindje