82 Reacties

één maand geleden

Morgen 6 weekjes.

één maand geleden

4 weken en 4 dagen van de tweede 😅😅

één maand geleden

En weg buik.. inmiddels 2x een bloeding gehad wat daarna weer stopte maandag een echo om te gaan checken of het vruchtje er nog zit ben nu 6+0. Maar goed zoals je ziet is mijn buik dus wel een stuk platter slecht voorteken? 🫠

één maand geleden

Reactie op Asilahfelitcia

En weg buik.. inmiddels 2x een bloeding gehad wat daarna weer stopte maanda ...
Ben je ook stolsels verloren? Lastig is die onzekerheid hè 🫤..

één maand geleden

Denk dat dat heel erg wisselt ook hoor.. de eerste weken/maanden zijn het vooral je darmen en hormonen nog, dus dat kan over de hele dag t week nog zo erg verschillen!

één maand geleden

Hier was ik 6 weken zwanger!

één maand geleden

Reactie op Queenie97

Ben je ook stolsels verloren? Lastig is die onzekerheid hè 🫤..
Nee niet dat ik kon zien in ieder geval. We wachten maar rustig af maar heb er geen goed gevoel bij

één maand geleden

Reactie op Asilahfelitcia

Nee niet dat ik kon zien in ieder geval. We wachten maar rustig af maar heb ...
Ik ga duimen voor je maandag 🍀

één maand geleden

5 weken zwanger van de tweede, hallo buik?! 😅

één maand geleden

Reactie op Asilahfelitcia

En weg buik.. inmiddels 2x een bloeding gehad wat daarna weer stopte maanda ...
En hoe is het gegaan je echo????

één maand geleden

Ik zou nu 6 weken zijn volgens de app, zwanger van tweede kindje. Je ziet zeker de buik een stuk sneller 🙈

één maand geleden

Die avondbuik maakt me 16 weken zwanger terwijl ik er pas 5.5 ben 🥲

één maand geleden

Ben van mezelf al niet slank, maar normaal steekt mijn buik niet verder uit als dat mijn borsten doen. 2e zwangerschap 🩷🥰

één maand geleden

Hier precies 4 weken! Ga nu elke week een foto maken 🥰

één maand geleden

Vandaag precies 5 weken! Heb wel een mega opgezette buik en ben al niet de slankste, maar ik probeer toch al van het buikje te genieten🤭

één maand geleden

Hallo darmen 😂 2e kindje, normaal ben ik plat, dus ben nu echt opgeblazen (4 weken)

één maand geleden

Wow, sommige van jullie hebben al echt een zwangerschapsbuikje. Ik ben zwanger van de 2e en aan mijn buik is nog helemaal niks te zien. Bij de eerste zwangerschap begon ik ook pas met 18 weken een buikje te krijgen. Ben benieuwd hoe lang het nu duurt. Geniet ervan allemaal! ❤️🤰🏻

één maand geleden

Wauw wat een mooie buiken allemaal!! Ik vroeg me wel iets af. Ben nu 6+5 weken. Ik weet niet of ik een buik zie of niet. Want ben van mezelf vol. Twee vetrolletjes waar ik me kapot voor schaam. Vraag me dus echt af of ik dan ook een mooie een gehele buik krijg of dat m’n eerste vetrol te zien blijft naast m’n zwangerschapsbuik.. sorry als dit een domme vraag 🥺

één maand geleden

6+4, mijn buik is altijd plat. Mn broeken gaan niet meer dicht...

één maand geleden

Bizar hoe snel dit gaat… 4+2 🤰🏼