82 Reacties

één maand geleden

Reactie op Queenie97

Ik knal gewoon uit mijn broeken 😩. Ik had al snel een buik bij de eerste e ...
Misschien zijn het er wel 2! 🎉🎉

één maand geleden

Reactie op ella maj

Misschien zijn het er wel 2! 🎉🎉
Dat zou echt een grote schok zijn haha 😳

één maand geleden

Wat een mooie buiken allemaal! Ik ben te dik (bmi 31) dus ik zie vooral nog m'n lekkere vet buikje hahaha. Benieuwd hoe het eruit gaat zien straks

één maand geleden

8 weken vandaag 1ste kindje

één maand geleden

7 weken vandaag en vooral een opgeblazen buik🤣 🥰

één maand geleden

Reactie op Nomi4

Wat een mooie buiken allemaal! Ik ben te dik (bmi 31) dus ik zie vooral nog ...
Zo herkenbaar ik ben ook te dik🫣 normaal zie ik mijn buik niet als ik sta en na beneden kijk maar eind van de dag heb ik echt een ronde buik die zo opgezet is dat het lijkt als of ik al maanden zwanger ben😅

één maand geleden

Vandaag als het goed is precies 5 weken, best al wat opgeblazen buik.

één maand geleden

Dit was 4+3 in de avond. In de avond is die wel een stuk meer opgeblazen als in de ochtend moet ik zeggen.. Eerste kindje 🩷🩵

één maand geleden

Reactie op Rimileno15

Dit was 4+3 in de avond. In de avond is die wel een stuk meer opgeblazen al ...
Ik heb dat ook! In de ochtend is het plat en avond is het echt mega opgeblazen alsof ik 10 weken ben ofzo 😂

18 dagen geleden

Bijna 10 weekjes 🤰🏻👶🏻

18 dagen geleden

Oh ik ben blij jullie foto’s te zien. Ik kreeg van de week 1 broek niet meer dicht (dikke tranen 🙈 want hoe kan dat nou toch). Het kan dus echt wel bij 6+2 al zo zijn.

18 dagen geleden

Bijna 9 weken! Verbaas me echt over hoe snel mijn buik deze keer groeit! 2e kindje en 4e zwangerschap..

18 dagen geleden

Wat leuk allemaal 🤰🏻🥹. Ik ga nu richting de 9 weken. Maar heb denk ik vooral last van de opgezette darmen en mijn eigen dikke buik voor de zwangerschap 🤣, maar idd de meeste broeken gaan niet meer dicht haha

18 dagen geleden

Ik moet een beetje lachen om t feit dat iedereen z'n opgeblazen darmen op de foto zet🤣😜

18 dagen geleden

Reactie op heggeschaar

Ik moet een beetje lachen om t feit dat iedereen z'n opgeblazen darmen op d ...
Ja duh 😉 dat is toch ook de vraag van de topic starter.

17 dagen geleden

Wooow al die buiken! Dat maakt me wel wat onzeker 🤪 Ik ben zwanger van nr 3, bijna 8 weken ver en kan gewoon mijn broeken nog aan… ‘s avonds zet ik gewoon de knop open 🫢 Woensdag echo 🤞🏻 Hiervoor hadden we een MK.

17 dagen geleden

Reactie op Yani

Wooow al die buiken! Dat maakt me wel wat onzeker 🤪 Ik ben zwanger van nr ...
Nee joh! Je baarmoeder groeit pas boven je schaakbord uit in week 12. Bij de een is de buik gewoon wat meer opgeblazen dan bij de ander, en dat is super normaal. Als iets niets zegt over hoe t met de baby gaat, is het je buik wel😘

17 dagen geleden

Reactie op heggeschaar

Nee joh! Je baarmoeder groeit pas boven je schaakbord uit in week 12. Bij d ...
Schaambot* HAHA

17 dagen geleden

Dit was afgelopen maandag met 6+4. Wel het idee dat het al erger wordt en kan hem ook steeds lastiger al inhouden.

16 dagen geleden

Reactie op Maron1992

Dit was afgelopen maandag met 6+4. Wel het idee dat het al erger wordt en ...
Ja gek hè dat je zo ineens je buik niet meer kan inhouden 😅