82 Reacties

15 dagen geleden

7 weken vandaag.

15 dagen geleden

Nu 9 weken, minder opgeblazen dan vorige week! ‘s morgens gaan ook bij mij de broeken beter dicht. In de middag gaat er toch al wel een knoop open😂

14 dagen geleden

8 weken zwanger van ons derde kindje! Zo opgelucht toen we het hartje hoorden kloppen 🥰

14 dagen geleden

10 weken vandaag en ontzettend opgeblazen. (Denk ik?)

14 dagen geleden

Ik ben nu 8+2 van ons eerst kindje. Mijn buik is een beetje bloated, maar verder is er nog niks te zien

14 dagen geleden

Dit was gister met 7+3 direct nadat ik wakker was geworden. Vandaag moest ik mijn oudere spijkerbroek aan omdat alle nieuwe broeken in de was zaten maar deze pas ik gewoon niet meer.

13 dagen geleden

Morgen 10 weken, heb het gevoel alsof m’n buik met de dag meer opblaast. Kan het in ieder geval niet echt meer verstoppen, en moet ook echt wel gaan zoeken naar andere broeken want niks past meer🙈

13 dagen geleden

Reactie op MelissaSoraya

Morgen 10 weken, heb het gevoel alsof m’n buik met de dag meer opblaast. Ka ...
Herkenbaar hier net zo, ben vandaag 10 weekjes 🥴

13 dagen geleden

10 weken, eerste kindje 🤍

13 dagen geleden

Moest er ook aan geloven! Vandaag precies 8 weken, vanavond eerste afspraak bij de verloskundige 😇🥰

13 dagen geleden

Reactie op Yani

Wooow al die buiken! Dat maakt me wel wat onzeker 🤪 Ik ben zwanger van nr ...
Ik ben zwanger van onze eerste en bijna 12 weken kan ook nog alle broeken aan! 😛❤️

13 dagen geleden

Morgen 10 weken, ons derde kindje. Sinds een week zwangerschapsbroeken aan, kon echt niet meer anders. Buik inhouden is niet mogelijk en voelt ook gespannen aan.

12 dagen geleden

Reactie op Rosa ✨

Ik ben zwanger van onze eerste en bijna 12 weken kan ook nog alle broeken a ...
Kon bij me tweede tot de bevalling 37 weken me winterjas aan 🤣 En bij de eerste was ik tonnetje rond Het zege helemaal niks

12 dagen geleden

Reactie op Yani

Wooow al die buiken! Dat maakt me wel wat onzeker 🤪 Ik ben zwanger van nr ...
“De grootte van jouw buik zegt niks over de gezondheid van je kindje. Hoe de buik ‘toont’ of groeit hangt erg af van de anatomie van de moeder: hoe groeit de baarmoeder, hoe lang is het bovenlichaam, wat voor bouw heeft ze, en hoeveelste kindje is het.” - Tamara Verpleegkundige (howaboutmom.nl) Zegt dus helemaal niks!❤️ de een toont nou eenmaal sneller dan de ander. Meerdere kindjes maken ook de buikwand slapper waardoor je sneller groeit etc.

7 uur geleden

Derde kindje, 10 weken! Hier wel erg opgeblazen naar mijn gewoonte 🥲