20 Reacties

4 dagen geleden

9 weken zwanger❤️

4 dagen geleden

8weken en 2 dagen zwanger van de 2e

4 dagen geleden

Hier ook derde zwangerschap en ook al een behoorlijke buik 😅. Bij mij is het sowieso al snel zichtbaar maar dit slaat echt alles 😂.

4 dagen geleden

Ja hoor hier ook 3 de zwangerschap en lijk al 4 maand ( 11 weken ) 🙈

4 dagen geleden

Reactie op Queenie97

Hier ook derde zwangerschap en ook al een behoorlijke buik 😅. Bij mij is h ...
Eeg herkenbaar ben 9 weken en een paar dagen maar t lijkt wel 4 maanden

4 dagen geleden

Hier ook😅 bijna 9 weken zwanger van de derde

4 dagen geleden

Ik had dit ook al nu bij m’n eerste zwangerschap, hoeft er dus niets mee te maken te hebben of je al kinderen hebt 🤗

4 dagen geleden

Hier tweede zwangerschap en ben nu 7+2 en heb echt al een buikje…moet heel erg mijn best doen om het allemaal te bedekken het eerste trimester (gelukkig wordt het nu truien/vesten seizoen 😊).

4 dagen geleden

Reactie op AMVJ

Hier ook😅 bijna 9 weken zwanger van de derde
Prachtig

4 dagen geleden

Hier net zo! 11+2 😊

4 dagen geleden

10 weken dit was afgelopen dinsdag 2e zwangerschap

4 dagen geleden

8 weken, 2e zwangerschap, twins 😍

3 dagen geleden

Wat fijn om dit te zien! Ik ben zwanger van de derde en heb ook al een echte zwangere buik. Zijn jullie ook zo moe? Ik ben echt uitgeput, nergens energie voor🫠 herken dat niet van mijn vorige zwangerschappen

3 dagen geleden

Reactie op Ann21

Wat fijn om dit te zien! Ik ben zwanger van de derde en heb ook al een echt ...
Ja waar ik de vorige zwangerschap vol energie en geen kwaaltjes had, ben nu misselijk en idd intens moe. Nu draag ik ook een tweeling dat zal vast ook meespelen

3 dagen geleden

Mooie buik mama! Hier hetzelfde bij mijn dochters had ik echt nog geen buik nu. En nu plof hihi 😏 wel leuk 😻 ben 12 weken dus vind het wel leuk dat het nu ook echt zichtbaar mag worden. Straks zijn we op van onze grote buiken en ook die fase is mooi 👍🏻

3 dagen geleden

Reactie op DanielleMiranda

Ja waar ik de vorige zwangerschap vol energie en geen kwaaltjes had, ben nu ...
Ja dan ben je dubbel ziek. Bij mijn oudste was mijn hcg zo hoog dat ze dachten dat ik een tweeling droeg, ze telt gewoon voor 2 🤣 maar ja dat is pittig tweeling. Maar ook wel weer mooi. 👍🏻

3 dagen geleden

Reactie op babytoetie

Ik had dit ook al nu bij m’n eerste zwangerschap, hoeft er dus niets mee te ...
Nee klopt is echt jouw eigen bouw hierin. Mijn moeder had bij ons alledrie een buik alsof ze een tweeling droeg. En ik krijg later een grotere buik. Nu wel sneller maar weet niet of dit nu komt omdat ik eerder kinderen heb gehad. Heeft ook jaren tussen gezeten…

3 dagen geleden

Reactie op Ann21

Wat fijn om dit te zien! Ik ben zwanger van de derde en heb ook al een echt ...
Ja hondsmoe en idd bij mijn meiden zelfs met mijn HG had ik nog energie misschien een rustige baby 😅 nou mama slaapt graag mee maar mijn kinderen niet dus het gaat niet. Wel fijn dat we nu al een buik hebben bij mijn meiden moest ik lang wachten, echt maand 5-6.

2 dagen geleden

11,5 week🫣🫣🫣