6 Reacties
7 dagen geleden
Kan brand maagzuur zijn.
In mijn eerste zwangerschap vooral op het laatst gehad en toen eigenlijk dagelijks wel tabletten voor geslikt. Nu met mijn tweede zwangerschap (16 week) merk ik het af en toe, maar verdwijnt het ook weer vanzelf.
Verder kunnen je darmen ook lekker opgeblazen/rommelend zijn of wellicht heb je wat last van obstipatie.
Ik vind het bekend klinken, dus ik zou mij geen zorgen maken.
Maar mocht het lang aanhouden of je gaat je toch zorgen maken, dan kun je altijd even contact opnemen met je verloskundige om te overleggen.
7 dagen geleden
Ik heb hetzelfde gehad de hele week! Het hele maag, blaas, darm gedeelte deed ook zeer. Ik ben zelfs naar de huisarts geweest om te testen voor een blaas ontsteking. Gister avond naar de wc geweest en bleek dus obstipatie te zijn...
7 dagen geleden
Ik had gisteren ineens ook in die regio pijn, maar ook pijn op mijn borst, tussen mijn schouderbladen en in mijn hals. Na een Rennie was het weer weg, was brandend maagzuur. Daar kun je dus echt veel last en pijn van hebben. Je kan kijken of dat helpt. Maar mocht je je echt zorgen maken kun je altijd je verloskundige of huisarts bellen 😊
7 dagen geleden
Okeeeee dan wacht ik het eventjes af. Heb ook heel de zwangerschap al last van obstipatie en dan weer diarree. Afgelopen dinsdag de medische 13 echo gehad en alles wat goed dus maak me niet zo druk maar wilde weten of het vaker voor kwam bij mensen 😊😊