19 Reacties

één maand geleden

Ahh ja ik heb dit ook!!

één maand geleden

Reactie op Priscilllll

Ahh ja ik heb dit ook!!
Bizar he! Ik snap er niks van. Ben bijna bang voor een tweeling😂

één maand geleden

Reactie op Lovely!

Bizar he! Ik snap er niks van. Ben bijna bang voor een tweeling😂
Ik ga stuk! Mijn man zei dit echt serieus net tegen me😂😂😂 en hoe gaan we dit in vredesnaam nog geheim houden 😂

één maand geleden

Ik heb dit ook!!

één maand geleden

Reactie op Priscilllll

Ik ga stuk! Mijn man zei dit echt serieus net tegen me😂😂😂 en hoe gaan we ...
Hahaha ja, zo zaten wij net aan de eettafel 😂 zul je net zien😂

één maand geleden

Hier heb ik ook last van! Wel mijn 1e zwangerschap... maar me eerste spijkerbroeken die ik normaal met gemak dicht krijg, gaan al niet meer aan.. pas 7 a 8 weken zwanger, maar ik weet niet hoe lang we dit geheim gaan houden😵

één maand geleden

Hier net zo! Nog geen 5 weken en zit vanmiddag echt te kijken van hoe dan? Bij de 1e pas met 22 weken wat te zien. Ik weet dat t je darmen zijn...maar toch!

één maand geleden

Jup hier ook! 1e zwangerschap en ben nog maar 5 weken. Ben nog nooit zo bloated geweest in heel mijn leven 😂

één maand geleden

Jup, hier hetzelfde!

één maand geleden

Yes😂 2de kindje en ik voel me huge 😂 ook echt gevoel dat er al van alles omhoog schuift in mijn buik om ruimte te maken 🤢

één maand geleden

Hier ook volledig opgezet 😅

één maand geleden

Hier ook.. tweede zwangerschap , nu 4 week en lijk wel 3 maand zwanger 🤯😅 niks zit lekker en in bijna alles zie je het.

één maand geleden

Reactie op Fem1704

Hier net zo! Nog geen 5 weken en zit vanmiddag echt te kijken van hoe dan? ...
Ik 3+5 nu en ik lijk ook al maanden op weg. En. Het is indd mijn tweede.

één maand geleden

Hier ook… bij mijn vorige zwangerschap kon ik met 10 weken mijn broek al niet meer dicht, maar nu is het al met 4 weken..

één maand geleden

Mijn derde zwangerschap en heb dit ook, bij de tweede ook. Ik heb toen ook met 5 weken als zwangerschapsbroeken gedragen omdat mijn knoop ook niet meer dichtging. Ik hoop het nu nog even uit te stellen, al gebruik ik al wel een paar dagen de truc met het elastiekje 😅

één maand geleden

Ik ben nu 6+2 weken zwanger. Bij mijn eerste zwangerschap vond ik al dat ik snel een buikje kreeg. Maar nu is mijn buik nog meer opgeblazen. Elke dag ben ik weer perplex en drama met wat ik naar werk aan moet. Ik doe serieus gewoon knoopjes open als ik achter mijn bureau op werk zit. 🙈

één maand geleden

Herkenbaar, het is mijn tweede zwangerschap..

één maand geleden

Hier ook, 6 weken en neig nu al naar m'n zwangerschapsbroeken 🙈

één maand geleden

Eerste zwangerschap hier, 5+3 maar nu al last om de knop van mijn broeken dicht te krijgen. Ik ben vaak doorheen de dag enorm opgeblazen. Doen jullie meteen zwangerschapskledij aan of kopen jullie broeken die een maatje groter zijn? Mijn omgeving is nog niet op de hoogte dus ik wil niet 'betrapt' worden.