4 Reacties

één maand geleden

Hi! Ik heb in het begin van m’n zwangerschap erg veel buikpijn gehad. Innestelingspijn zeiden ze. Nu af en toe nog wel is maar niet zo erg meer. Tegen mij werd gezegd dat door mijn sport m’n buikspieren heel stevig zijn en op het moment dat je baarmoeder gaat groeien dat dat drukt en daar komt dan de pijn vandaan! Ik maakte me er ook druk om maar dat hoefde dus niet. Hopelijk heb je er iets aan!

één maand geleden

Dit herken ik wel hoor! Is de ene nacht wat in mindere mate dan de ander, kan er soms ook echt wakker van worden of indd moeilijk mee in slaap vallen. Slaap graag op mn zij en merk als ik alleen al mn arm om mn buik heen sla dat het al ondersteunt en de druk wegneemt, dus een kussen zou zeker kunnen helpen. Misschien op de dag even te veel gedaan of je baarmoeder maakt een kleine groeispurt ? Het is ook herkenbaar vanuit mn eerste zwangerschap dus ik maak me er absoluut niet druk om.

één maand geleden

Reactie op SpontaneSchildpad751018

Hi! Ik heb in het begin van m’n zwangerschap erg veel buikpijn gehad. Innes ...
Ik ben inmiddels 15 weken en een beetje en die kleine ligt bij mij ook tegen mijn buikspieren aan. Placenta ligt achter. Ik doe aan bodybuilding dus dit zou wel heel herkenbaar zijn. In het begin had ik ook mega last van innestelingkrampen🥲 maar dit voelt anders

één maand geleden

Ik ben nu 11 weken en eigenlijk sinds het begin al chronisch buikpijn. Ik herken dit niet van mijn andere zwangerschappen maar alles gaat gelukkig goed met de kleine dus behalve mijn ongemak maak ik mij nu niet meer druk