8 Reacties

één maand geleden

Ik zou even langs gaan bij de huisarts. Vriendin van mij heeft het ook gehad. Snachts was het het ergste: stekende pijn, zweet uitbraken, duizelig, misselijk en gevoel hebben van flauwvallen.

één maand geleden

Ik heb zelf 2 jaar geleden een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad, ik toen heel erg veel pijn aan de linkerkant op dezelfde plek. De pijn kwam steeds in aanvallen en werd steeds erger waarbij ik ook heel erg loopdrang had. Ook had ik daarbij bloedverlies, de verloskundige heeft toen een echo gemaakt en daarna moest ik naar het ziekenhuis, ik ben toen met spoed geopereerd en omdat ik eigenlijk te lang gewacht heb met bellen. Dit was bij 5+6, dus als je twijfelt zal ik echt de verloskundige bellen en vragen om een echo om te kijken of het vruchtje op de goede plek zit of niet..

één maand geleden

Ik zou contact opnemen met de verloskundige! Ik had dit ook (zonder bloedverlies) en bleek wat vocht in mijn buikholte te zijn. Kunnen ze bekijken met een echo 😊 ze zullen je dan vast ook bloed laten prikken om te zien hoe hoog je HCG is. Als dit heel hoog is kan het wijzen op buitenbaarmoederlijke zwangerschap.

één maand geleden

Even contact opgenomen met de verloskundige. Ze zegt dat het vroeg zou zijn voor een bbz, maar dat ze even gaat overleggen. Wordt deze ochtend nog teruggebeld.. 🍀

één maand geleden

Ik ben vanmiddag langsgeweest. Alles zag er goed uit, dus heel erg blij en opgelucht😊 Wat ik voelde zijn waarschijnlijk de banden die oprekken.

één maand geleden

Reactie op Zonnetje2612

Ik ben vanmiddag langsgeweest. Alles zag er goed uit, dus heel erg blij en ...
Oooh wat fijn! 🥰 Bandenpijn kan inderdaad ook erg vervelend zijn!

één maand geleden

Reactie op Zonnetje2612

Ik ben vanmiddag langsgeweest. Alles zag er goed uit, dus heel erg blij en ...
Wat fijn! Heb je al wat kunnen zien op zo’n vroege echo? 😊

één maand geleden

Reactie op charlie88lilly

Wat fijn! Heb je al wat kunnen zien op zo’n vroege echo? 😊
Ja, je zag het vruchtje en de dooierzak en ze konden zien uit welke kant je de eisprong had! Nog geen hartactie helaas, dat was nog te vroeg.