20 Reacties

茅茅n maand geleden

Wat ontzettend naar en spannend, sterkte. Ik heb hier helaas ervaring mee, mijn symptomen waren destijds ontzettende pijn in m'n buik en stuitje, flauwvallen, overgeven en op het hoogtepunt ook enorm veel pijn in m'n schouders. Het begon met 4,5/5 weken, pijn kwam en ging. Met 7 weken kwamen ze er pas achter dat het ging om een tweeling (1 in de baarmoeder en 1 erbuiten). Toen met spoed geopereerd, net op tijd want er zat al veel bloed overal. Ik hoop voor jou dat het uiteindelijk goed komt en anders heel veel sterkte de komende tijd

茅茅n maand geleden

Reactie op Anoniem89901920

Wat ontzettend naar en spannend, sterkte. Ik heb hier helaas ervaring mee, ...
Wat naar om te lezen! 馃ス Zat de pijn aan 1 kant van de buik? Ik ben wel heel misselijk, maar overgeven lukt niet. Wel kokhalzen. Pijn zit echt aan 1 kant van de buik. Mijn bloeddruk is dus heel laag (70/40) maar de duizeligheid valt mee. Geen pijn in schouders maar wel een hele stijve nek... Bedankt voor je verhaal! 馃グ Hoe is het afgelopen met het vruchtje in de baarmoeder?

茅茅n maand geleden

Reactie op Anoniem_2001

Wat naar om te lezen! 馃ス Zat de pijn aan 1 kant van de buik? Ik ben wel ...
Bij mij wisselde het geloof ik wel een beetje van waar de pijn zat.. het kindje in de baarmoeder heeft het overleefd en is nu een gezellige kleuter馃槃

茅茅n maand geleden

Ik heb een bezichtiging gehad in januari. Ik had eigenlijk geen klachten, alleen wat licht bloedverlies. Met de vitaliteitsecho was mijn baarmoeder leeg. Maar HCG bleef stijgen. Ook iedere 2 dagen controle gehad. Uiteindelijk heeft mijn lichaam het zelf opgelost.

茅茅n maand geleden

Ik heb een BBZ gehad in 2019 ik heb eigenlijk geen idee hoeveel weken ik toen was het enige wat ik weet is dat ik van het 1 op het andere moment vreselijk beroerd werd veel pijn had en het idee had dat ik flauw zou vallen eenmaal in het ziekenhuis bleek het om een BBZ te gaan ik ben dezelfde ochtend nog met spoed geopereerd en daarbij een eileider verloren

茅茅n maand geleden

Ik heb helaas 2 jaar geleden ook een BBZ gehad, dit begon met bloedverlies en steken op dezelfde plek. 'S avonds toch maar een zwangerschapstest gedaan en die bleek positief, toen dacht ik eerst nog dat ik opnieuw een miskraam zou krijgen. 'S nachts kreeg ik steeds meer pijn en kon ik geen houding meer vinden, 's ochtends de verloskundige gebeld en daar moest ik om 09.30u zijn voor een echo toen bleek het om een BBZ te gaan in mijn linker eileider. Hierna moest ik gelijk door naar het ziekenhuis en om 12.30u ben ik met spoed geopereerd, hierbij hebben ze gelukkig wel mijn eileider kunnen sparen (ze hadden rechts namelijk een afwijking gezien). Ze dachten dat ik toen tussen de 5/6 weken zwanger was, door een onregelmatige cyclus toen was dat niet goed in te schatten. 3 maand later was ik zwanger van ons zoontje die nu 1 jaar is. En nu ben ik opnieuw zwanger, en ook deze keer gelukkig een vruchtje op de goede plek! Hopelijk zit het vruchtje bij jou de volgende keer op de goede plek! 馃崁馃槝 Mocht je echt heel veel pijn krijgen dan zou ik gewoon weer opnieuw bellen!

茅茅n maand geleden

Wat vervelend dat je dit moet mee maken en heel veel sterkte bij de aanstaande bezoeken. Hoop dat ze snel weten wat aan de hand is want het konstante afwachten maakt het nog erger. Ik heb het meerdere keren gehad. De symptomen zijn alle redelijk vergelijkbaar geweest en altijd rond de 5-6 weken begonnen, dus misschien helpt je dit. Het begon altijd met permanent aanwezige pijn - soms steken, soms een trekken. Ook wat je bij een gezonde zwangerschap zou hebben, maar ipv af en toe was het permanent aanwezig. Verder licht bloedverlies en heel traag oplopende hcg/zwangerschaptesten. Zelfs met 6-7 weken bleef de cb wekenindicator op 1-2 staan. Met mijn laatste ben ik met 5+4 op de SEH belandt en die is binnen een paar dagen in een miskraam geeindigt (gelukkig maar). Ze hadden moeite om het toen vast te stellen omdat het nog zo vroeg was. Kan mij voorstellen dat het bij jou nu nog lastiger is - een week kan in die periode veel uitmaken.

茅茅n maand geleden

Hoe is de controle vandaag gegaan? Hebben zij iets meer duidelijkheid waar het zit?

茅茅n maand geleden

Ik had begin dit jaar een BBZ Ik weet nog dat ik al vrij snel echt enorme spierpijn had. Verder niet echt klachten. Had een vroege echo met 6-7 weken, daar zagen ze dat mn baarmoeder leeg was. Doorgestuurd naar het ziekenhuis en daar vonden ze de zwangerschap in de eileider. 2 uur later lag ik op de operatie tafel. Ik had verder geen pijn of steken of zoiets.

茅茅n maand geleden

Ik had in april een bbz, werd wakker met hele erge pijn, met spoed naar het ziekenhuis en een eileider verwijderd, nu inmiddels 5 weken zwanger鈽猴笍

茅茅n maand geleden

Ik heb ook een BBZ gehad maar ik dacht dat ik last van mijn darmen had. Uiteindelijk had ik gelijk naar mijn lichaam moeten luisteren en naar een dokter moeten gaan. Maar ik wist toen niet dat ik zwanger was. En ben ik door gelopen waarbij mijn eileider is gesprongen. Echt super pijnlijk en met spoed is mijn eileider weg gehaald. Nu ben ik gelukkig 6 weken zwanger met 1 eileider!

茅茅n maand geleden

Reactie op kimsie91

Ik heb ook een BBZ gehad maar ik dacht dat ik last van mijn darmen had. Uit ...
Ik ook na een bbz , ineens hele extreme buikpijn, en met spoed 1 eileider verwijderd, nu 5+3 weken zwanger, maar ben wel bang dat het zich gaat herhalen鈽猴笍, hoe ga jij hiermee om

16 dagen geleden

Ik heb even een vraagje ik ben vandaag in het ziekenhuis geweest ze zagen gelijk dat ik een buitenbaarmoederlijke zwangerschap had en we zaten met z鈥檔 3e naar het vruchtje te kijken maar mijn hcg is echt super laag en dat blijft bij mij altijd zo en eindstand zeggen ze je bent niet zwanger maar hoe kan het dat ze al gelijk zeiden dat ik een buitenbaarmoederlijke zwangerschap had en mijn vruchtje er wel zit?

15 dagen geleden

Reactie op myrie

Ik heb even een vraagje ik ben vandaag in het ziekenhuis geweest ze zagen g ...
Zei ze ook waar je vruchtje zit. Bij een buitenbaarmoederlijke zwangerschap zit het vruchtje niet in de baarmoeder

15 dagen geleden

Reactie op Meid27

Ik ook na een bbz , ineens hele extreme buikpijn, en met spoed 1 eileider v ...
Ik heb een vroeg echo gehad om te kijken of het vruchtje in de baarmoeder zat. Nu ben ik deze week 9 weken zwanger en klopt het hartje!

14 dagen geleden

Helaas vorige week geopereerd aan een BBZ. Wanneer waren jullie weer zwanger na jullie buitenbaarmoederlijke zwangerschap? Merk dat ik toch wat angstig ben 馃挃

14 dagen geleden

Reactie op kimsie91

Ik heb een vroeg echo gehad om te kijken of het vruchtje in de baarmoeder z ...
Ooh superfijn!!!

14 dagen geleden

Reactie op kimsie91

Ik heb een vroeg echo gehad om te kijken of het vruchtje in de baarmoeder z ...
Ik ben ook gezond zwanger, hartje klopt, en op de juiste plek

14 dagen geleden

Reactie op reneeh123

Helaas vorige week geopereerd aan een BBZ. Wanneer waren jullie weer zwange ...
Ik was zelfs meteen zwanger maar dat ging snel mis en dat vond ik heel logisch. De 2e eisprong ook raak en nu ruim 10 weken. Beide keren kwam het eitje van de eierstok zonder eileider. Ook dat kan dus gewoon echt door de andere eileider worden opgepakt.

14 dagen geleden

Reactie op Goodmorningsunshine

Ik was zelfs meteen zwanger maar dat ging snel mis en dat vond ik heel logi ...
Fijn om te horen dat je gelukkig weer zwanger bent! Dankjewel!