10 Reacties

9 maanden geleden

Hier willen we dat ook doen. Ons zoontje is gek van graafmachines. Zit eraan te denken om zoiets te doen. Playmobile graafmachine. Wel iets waar hij meteen mee kan spelen. Maar ook niet te groot aangezien hij in juli 3 wordt. En dus ook nog cadeaus gaat krijgen. Klein broertje of zusje krijgt van grote broer ook een klein cadeautje.

9 maanden geleden

Mijn mama had 5 jaar geleden voor mijn oudste dochter een baby Jim popje van little dutch gekocht voor mijn oudste dochter ( meisjes versie bestond toen nog nie ) en ze had ook 3 zeverslabbetjes gekocht dat mijn oudste dan als kado voor haar zusje had

9 maanden geleden

Wij geven onze driejarige een fiets, zodat hij mee kan fietsen als ik ga wandelen met de wagen

9 maanden geleden

Wij geven een trampoline. Groot cadeau, wel heerlijk voor de zomer en anders zou die ook een keer komen... dan maar verbinden aan deze speciale gebeurtenis!

9 maanden geleden

Reactie op Jor1

Wij geven een trampoline. Groot cadeau, wel heerlijk voor de zomer en ander ...
Goed idee! Staat hier al, rib uit je lijf maar zoveel plezier van 馃グ

9 maanden geleden

We geven voor binnen magnetische tegels en voor buiten ga ik nog een kruiwagentje halen en wat groter speelgoed voor in de zandbak wat hij nu nog niet heeft. Zo heeft ie met mooi en slecht weer wat om mee te spelen en het hoeft niet veel te kosten. (Zoontje is trouwens 2,5 jaar).

9 maanden geleden

Wij geven een poppenwagen, kan zij met de pop wandelen.

9 maanden geleden

Ik betrek ze er de hele zwangerschap er al bij. Iets wat ze samen kunnen doen is leuk 馃檪 maar ook iets zoals grote zus of broer in jouw geval zodat ze echt trots worden op hun nieuwe rol. Mijn meiden hebben hun eigen grote zussen shirtjes en zijn helemaal blij 馃檭

9 maanden geleden

Onze dochter krijgt van die magnetische tegeltjes. Die vindt ze bij de opvang helemaal geweldig, maar eind juni wordt ze 4. Dan gaat ze niet meer naar de opvang, dus dan kan ze er thuis mee spelen.

9 maanden geleden

Mijn zoontje krijgt een fiets. Hij is 3 jaar geworden afgelopen december en heb expres toen maar een klein cadeautje gegeven zodat ik nu de fiets kan geven. Is gelijk ook beter weer om te fietsen voor hem. 馃槉