7 Reacties

3 weken geleden

Wij hebben een kindercamera gekocht, kan ze zelf alles vastleggen. En het ding maakt ook nog allerlei frames etc. Zijn in verschillende prijsklassen verkrijgbaar
Onze zoon is 5,5 jaar en hij krijgt een doos "grote jongens k'nex"
Ik zag laatst een filmpje waarbij de oudste een polaroid camera (of je kan ook een wergwerpcamera kiezen) om de eerste dag/week vast te kunnen leggen. Ze maakte foto’s van dingen die zij leuk vond, niet alleen van de baby dus. Maar gewoon van speelgoed wat ze op dat moment leuk vind, papa en mama, haar voeten en dat soort dingen. Zo kijk je mee vanuit hun ogen, en kun je ze inplakken in een foto album. Wieweet is het wat voor jullie! Wij hebben een grote stuiterbal gekocht voor ons zoontje van 3 hahah. Voor mij gaat t meer om t gebaar dan het cadeau 😅

3 weken geleden

Ik was 8 toen mijn jongste zusje geboren werd, de andere 6 en 3. Wij kregen toen stelten, skateboard en zo’n springstok. Allemaal buitenspeelgoed waar we nog heel lang mee gespeeld hebben. Toen m’n broertje geboren werd (mn zusje en ik waren 5 &3), toen kreeg ik een prinsessen jurk, m’n zusje een Barbie die zwanger was en een grote duploset, ook echt top cadeaus, want ik herinner het me nog steeds

3 weken geleden

Hier krijgt de grote zus een camera en wat poppen accessoires. ☺️

3 weken geleden

Onze zoon krijgt niet speciaal een cadeau. Hij krijgt wel iets van mijn ouders als ze op kraamvisite komen (een boek) en hij is binnenkort jarig en krijgt dan een step. Kan hij lekker mee als we gaan wandelen ;)

3 weken geleden

Wij hebben iets van Playmobil gekocht. Ook met het idee: dan is hij daar hopelijk ook lekker "zoet" mee. Dus niet per se iets origineels met betekenis ofzo maar wel iets waar hij hopelijk veel/lang plezier van heeft. Ideeën die nu in me op komen: - Een (bord)spelletje wat ze nu samen kunnen doen en later met z'n drietjes - Boek - Sieraad (als je dochter dat leuk vindt) - Iets van speelgoed waar ze heel gek van zijn