27 Reacties
8 maanden geleden
Ik ben vrijdag 13:00 gestript en moest erna castorolie drinken, ik had wel al 3 cm ontsluiting. vrijdag om 18:13 zijn wij ouders geworden. Ik heb er goede ervaring mee, het is absoluut niet lekker om te drinken maar ik ben wel van mening dat het echt heeft geholpen😊
Je hoeft nergens bang voor te zijn, heel veel succes❤️
8 maanden geleden
Waar kan je deze castorolie halen? Die van de tuinen zijn alleen geschikt voor uitwendig gebruik
8 maanden geleden
Ik heb online ook gelezen/gehoord dat het wel extra risico geeft op meconium in het vruchtwater. Ik zou het dus niet zomaar op eigen houtje gaan gebruiken en alleen als het op advies van een verloskundige of arts wordt gegeven.
8 maanden geleden
Reactie op MollySjaakGuus
Waar kan je deze castorolie halen? Die van de tuinen zijn alleen geschikt v ...
Ik heb die van mij gekregen van de verloskundige bij het strippen
8 maanden geleden
Reactie op Preggybaby#2
Ik heb die van mij gekregen van de verloskundige bij het strippen
Heb je er een foto van?
8 maanden geleden
Even overleggen met vk inderdaad. Maar het heeft voor mij supergoed z’n werk gedaan!! Bevalling kwam na 2x 2 eetlepels supergoed op gang en baby is vannacht geboren :)
8 maanden geleden
Reactie op SfeervolleKolibrie921943
Even overleggen met vk inderdaad. Maar het heeft voor mij supergoed z’n wer ...
Gefeliciteerd!!!!! Heb je voor mij een foto van het merk castorolie? Ik overleg uiteraard met de VK zometeen, maar dan weet ik in iedergeval waar ik het kan halen!
8 maanden geleden
Gefeliciteerd!!!!! Heb je voor mij een foto van het merk castorolie? Ik ove ...
Ik heb een heel vaag merk van een lokaal winkeltje die de vk had meegenomen. Als je googelt op wonderolie kom je meer merken tegen!
8 maanden geleden
Ik heb het zojuist bij Holland&Barret gehaald! De VK is geweest om me te strippen, ik ben op dit moment 40 weken, had 1 cm en baarmoedermond was nog niet helemaal verstreken, dus vroeg haar naar castorolie, ze had er zelf geen ervaring mee, dus daarom zou ze het uit zichzelf niet aanraden, maar ze had er geen probleem mee dat ik het zou nemen… dus ik heb het zojuist gehaald en 2 eetlepels ingenomen! Ik ben benieuwd!
8 maanden geleden
Reactie op Kirs1992
Laat je weten of het iets gedaan heeft? Succes!
Doe ik zeker! Ik had 2 eetlepels genomen en moest wel naar het toilet maar niet het idee dat dat daardoor kwam… verder geen effect nog! Dus las op internet dat je 40ML moest nemen; dus ik heb nu iets van 25-30ML genomen; aangezien ik daarnet al 2 eetlepeltjes op had!
8 maanden geleden
Reactie op TTxx
Heb je misschien een linkje welke jij gehaald hebt?🥰
8 maanden geleden
Dit is dus veilig om in te nemen?☺️
8 maanden geleden
Reactie op TTxx
Dit is dus veilig om in te nemen?☺️
Ze verkopen 3 soorten en deze is van food grade… dus die zou je kunnen/mogen consumeren. Op internet lees ik 40ML…
8 maanden geleden
Reactie op Debbbbbb
Hoe staat het ervoor bij je? Hier een ongeduldige meid met 40+4 inmiddels d ...
Ik ben natuurlijk ook gestript gisteren.. maar ik heb vannacht tot 5 uur regelmatige weeen gehad om de 3 minuten, maar helaas is alles toen stilgevallen en is er geen vooruitgang meer geweest….