13 Reacties

één maand geleden

Ja, vorige zwangerschap een noodcerclage gehad maar ons meisje is alsnog te vroeg geboren en overleden.

één maand geleden

Reactie op LoveLastForever

Ja, vorige zwangerschap een noodcerclage gehad maar ons meisje is alsnog te ...
Ga je hem nú preventief krijgen? Helaas ben ik niet geholpen door het ziekenhuis bij me laatste zwangerschap en is onze zoon ook overleden terwijl hij in een ander ziekenhuis nog wel kans had gekregen

één maand geleden

Reactie op doreenk

Ga je hem nú preventief krijgen? Helaas ben ik niet geholpen door het ziek ...
Ja rond 12 tot 14 weken gaan ze hem plaatsen. Wat vreselijk.😪 Zo'n gemis..

één maand geleden

En jij?

één maand geleden

Reactie op LoveLastForever

En jij?
Donderdag krijg ik een echo van de fertiliteit Als die goed is gaat er een brief naar het radboud en word daar opgeroepen met 11 weken en het bandje word tussen de 13-15 geplaatst worden Welk ziekenhuis gaat het bij jou doen

één maand geleden

Reactie op doreenk

Donderdag krijg ik een echo van de fertiliteit Als die goed is gaat er een ...
Ook het radboud. Ik heb over 2 weken mn eerste afspraak daar. Spannend, houd hoop!!❤️

20 dagen geleden

Zojuist me afspraak ontvangen voor het radboud Woensdag 16 oktober mogen we heen

20 dagen geleden

Ik krijg ook weer een cerclage in het Radboud. Een transabdominaal cerclage deze keer, want ben al 1 kindje verloren omdat ik een te korte baarmoedermond heb. Bij volgende zwangerschap een transvaginale cerclage geplaatst wat goed werkte en daar hebben we een prachtige dochter van. De 3e zwangerschap weer een cerclage maar helaas is dat toch weer mis gegaan, mede dankzij een laagliggende placenta. Dus bij deze zwangerschap een transabdominale cerclage om zoveel mogelijk kans te geven.

20 dagen geleden

Ik krijg ook een cerclage tussen de 12-16 weken, dit omdat ik eerder een babytje heb verloren met 17 weken. Is het inbrengen van een cerclage pijnlijk, heeft iemand hier ervaringen mee?

18 dagen geleden

Reactie op Smy90.

Ik krijg ook een cerclage tussen de 12-16 weken, dit omdat ik eerder een ba ...
Bij mij is het cerclage 2 keer met een ruggenprik geplaatst. Ik vond de ruggenprik zelf het spannends, maar dat valt gelukkig ook wel mee. En daarna voel je dus niks meer vanaf je buik naar beneden. Alleen wat getrek af en toe. Het uitwerken van de ruggenprik vind ik altijd wel wat vervelend maar ook allemaal niet pijnlijk gelukkig. Veel succes alvast!

18 dagen geleden

Reactie op Mlel

Ik krijg ook weer een cerclage in het Radboud. Een transabdominaal cerclage ...
Wat spannend Is het wel goed gegaan met de 3e zwangerschap? Wanneer mag jij naar het Radboud?

18 dagen geleden

Reactie op doreenk

Wat spannend Is het wel goed gegaan met de 3e zwangerschap? Wanneer mag jij ...
Nee helaas is de 3e zwangerschap ook niet goed gegaan uiteindelijk. Ik ben nu pas 6,5 week zwanger dus ik krijg komende week de doorverwijzing en dan zal de afspraak met 9/10 weken zijn.

6 dagen geleden

Ik ben vandaag geweest voor me afspraak, dingen besproken Alles geregeld wat gedaan moet worden en afwachten op een datum