37 Reacties

茅茅n maand geleden

Je moet een jaar erbij op tellen toch in china馃槄 dus als je 30 bent kijk je bij 31. Dan zouden we een meisje krijgen

茅茅n maand geleden

Als je op de link klikt kan je je leeftijd invullen en berekenen ze het voor je ik ben ook 30 maar word in december 31 en toch stond er in Chinese jaren ben je 32 dus ik zou zeggen vul hem ff in voor de zekerheid 馃お

茅茅n maand geleden

Had hier nooit echt naar gekeken maar bij mijn eerste en tweede kindje klopte het blijkbaar wel als ik zo kijk (2 meiden). Nu zou er jongen staan dus ben benieuwd of het gaat kloppen 馃槀.

茅茅n maand geleden

Grappig want bij mijn eerste zwangerschap klopte hij ook! Nu zegt hij weer meisje dus ben benieuwd 馃グ

茅茅n maand geleden

Reken je vanaf eerste dag laatste menstruatie of vanaf ovulatie?

茅茅n maand geleden

Reactie op Cheyvdt

Reken je vanaf eerste dag laatste menstruatie of vanaf ovulatie?
Je leeftijd + 1 en de maand waarin je bevrucht bent en dan kan je het schema aflezen. 馃グ

茅茅n maand geleden

Reactie op Lovely!

Je leeftijd + 1 en de maand waarin je bevrucht bent en dan kan je het schem ...
Bij mij was het plus 2. Er staat een rekentool bij voor je Chinese leeftijd te berekenen. Ik krijg een meisje volgens de kalender 馃┓

茅茅n maand geleden

Haha wat grappig! Volgens de Chinese kalender ben ik 35, dus dat zou meisje zijn!

茅茅n maand geleden

De oudste zou een jongetje zijn volgens de kalender. .en dat is het ook. Nu zou het weer een jongetje zijn.

茅茅n maand geleden

Leuk! Dan zou het voor ons een meisje worden 馃┓

茅茅n maand geleden

Reactie op Jaja2

De oudste zou een jongetje zijn volgens de kalender. .en dat is het ook. Nu ...
Zelfde hier!

茅茅n maand geleden

De eerste zou een jongen zijn, dit klopt :) als het nu zou kloppen zouden we een meisje krijgen 鈽猴笍

茅茅n maand geleden

Ik heb 2 zoontjes maar volgens de kalender zou ik een dochter en een zoon moeten hebben 馃槄 volgens de kalender zou ik nu een dochtertje krijgen. Ben benieuwd!

茅茅n maand geleden

Volgende de kalender zou het een jongetje zijn!

茅茅n maand geleden

Bij mij een dochter dus heel benieuwd 馃尭

茅茅n maand geleden

Bij mijn vorige 2 zwangerschappen klopte het en nu staat er voor de derde keer een meisje, ik ben benieuwd!

茅茅n maand geleden

Meisje hahahah ik heb ook zo鈥檔 sterk gevoel dat het een meisje is 馃槀馃槀馃槀馃槀

茅茅n maand geleden

Wij zouden een meisje moeten krijgen, ben benieuwd of het klopt 馃挆

茅茅n maand geleden

Bij mij komt er een meisje uit 馃挄. Ik ben heel benieuwd. Ik heb altijd gedacht als ik ooit zwanger raak, krijg ik als eerste een jongentje.

茅茅n maand geleden

Toen met mijn zoontje klopte het, en volgens de kalender zou het nu een meisje moeten zijn..ben benieuwd馃槃 Tot de bevalling blijft het een verrassing馃グ