31 Reacties
5 dagen geleden
Reactie op Naomivanvna
Wat denken jullie over het vieren van avondmaal? Bij ons heb je losse klein ...
Ik lust geen rode wijn en pak altijd al de druivensap, meerdere mensen doen dat. Nog nooit opvallend gevonden. Gewoon pakken waar jij je goed bij voelt, gaat om de intentie en betekenis
5 dagen geleden
Reactie op NoaMartínez777
Hi! Ik ben 21 jaar en nu 12+2 weken zwanger en ik merk dat verhalen van and ...
Ik ben nu zelf ook 13+5 weken en van de week hadden we 13 weken echo is toch spannend , hier voor hebben we een miskraam gehad wat erg jammer is. Gelukkig zijn we nu verder en we bidden elkedag. God bless🙏🏾
4 dagen geleden
Reactie op Eva en haar vierde spruit
Hi! Ik ben ook een christelijke moeder en 14 weken zwanger van de vierde. H ...
Wat mooi, Eva! Hier onverwachts zwanger van de vijfde. Onze oudste is 16 en jongste 6. Maar ik ervaar zo'n rust door het geloof. God heeft een plan met ieder mens. Hij leidt ons leven!
4 dagen geleden
Reactie op Baby5opkomst
Wat mooi, Eva! Hier onverwachts zwanger van de vijfde. Onze oudste is 16 en ...
Wat mooi! Wel bijzonder om het nu ook samen met de oudere kinderen te beleven. Hoe vinden ze het? Hopelijk heb je een fijne zwangerschap ❤️
3 dagen geleden
Hoi!
Ik ben 30 jaar. 15+2 weken zwanger van een dochtertje en al mama van een dochter van 4. Ik zag deze topic en wilde graag mijn getuigenis met jullie delen. Begin dit jaar hebben wij een miskraam gehad, het verlangen naar een broertje/zusje van ons dochtertje van 4 werd na deze gebeurtenis alleen maar groter en groter. Ze begon elke avond te bidden en te vragen om een “Baby”. Op een ochtend kwam ze onze kamer binnen gewandeld “mama, ik heb Jezus gezien en hij zei dat jij een baby in de buik hebt”. Ik en mijn man keken elkaar aan.. “ Oh echt waar schat? Ik ben benieuwd “. 2 dagen later had ik een positief test in mijn handen. Onze kinderen zijn echt een geschenk van God. Na de miskraam legde we haar ook uit dat die baby terug moest naar Jezus, gewoon omdat Hij dat bepaald, maar dat Hij altijd een plan voor je klaar heeft! Blijven bidden, vragen, geloven en je zult ontvangen.
Ik heb mijn dochter ook gekregen na een hele donkere periode in mijn leven, zij gaf mij weer reden om te leven én bracht mij terug naar het geloof.
Hoe mooier wil je het hebben toch?🤭🤍
Ik wens jullie allemaal een hele fijne zwangerschap! En Gods rijke zegen toegewenst.
één dag geleden
Hou allemaal, ik had deze week mijn 13 weken echo en ik wil even iets delen. Met 13 weken kan je alles al zien. Een hartje zo groot als een rijstkorrel, vingers en tenen die al op zichzelf bewegen. Alle organen waren aanwezig en werken uit zichzelf. Ik was hier zo ontroerd over. Ik snap toch niet dat er mensen zijn die na dit alles te hebben gezien nog steeds niet in een God geloven. Het feit dat mijn lichaam dit zelf gemaakt heeft getuigd toch zeker van een veel grotere macht dan wijzelf. Zijn er nog meer vrouwen hier die compleet geroerd zijn door het wonder in onze buik? Ik hoop dat alle kleine wonderen in jullie buik ook in Gods liefde mogen opgroeien. En alle lieve bezorgde mama's hier vergeet niet dat jij en je kindje gepland en gezegend zijn❤️
één dag geleden
Hi, wat fijn zo’n topic’ om te lezen! Ik ben momenteel 24 jaar en 14+5 weken zwanger van ons eerste wondertje! Sinds m’n 17de kreeg ik te horen dat op een natuurlijke manier zwanger worden een hele kleine kans is, doordat ik een syndroom heb in m’n eierstokken. Hierdoor heb ik altijd rekening mee gehouden dat het een ziekenhuis traject zal worden.
Maar nu ben ik op een natuurlijke manier zwanger geworden na 2 maanden proberen. Echt een wonder dus! Een hele dankbare toekomstig moeder hier :)
één dag geleden
Ik ben 26 jaar en in verwachting van ons eerste kindje. We hebben het best een tijdje ‘geprobeerd’ en merkte dat ik in die tijd steeds dichter tot God kwam. Nu ik zwanger ben, zijn we heel dankbaar! Maar merk ik dat mijn geloof toch afzwakt.. hebben jullie misschien tip’s?