9 Reacties

één maand geleden

Het spijt me te zeggen maar ik zou uitgaan van een miskraam. Ik denk dat de vk je onbewust wel valse hoop heeft gegeven. Al hoop je altijd op een wonder natuurlijk!

één maand geleden

Wat heftig hè 😮‍💨 ik heb helaas hetzelfde meegemaakt in 2018 en mijn tweeling heeft dat toen helaas niet overleefd dit werd een missed abortion. Ik had er toen der tijd nog nooit van gehoord . Helaas had ik ook zo’n ijs koude vrouw die mij toen zei ; oh je bent een jonge godin jij maakt er nog 100 als je wilt… nou we zijn nu 6 jaar verder en nu pas weer in verwachting. Ik ken gelukkig ook verhalen waarbij het wel goed gekomen is en het te maken had met een late eisprong etc . Heel veel sterkte en probeer toch hoop te houden ❤️❤️

één maand geleden

Ik heb dit ook precies gehad bij m'n jongste dochter. 2 weken terug gezet. Week erna terug gekomen en toen een kloppend hartje gezien. Verloskundige vertelde dat dit zeldzaam gebeurt maar dat ik of een late eisprong heb gehad of meerdere eisprongen in 1 maand. Er loopt hier nu een gezonde meid rond van 3,5 jaar. Maar deze tijd is slopend dat afwachten

één maand geleden

Ik maak momenteel hetzelfde mee. De gynaecoloog was ook niet positief. Het is een kwestie van dagen voor het hartje zal stoppen en dat ik eigenlijk geen hoop meer moet hebben. Verder kan ik je niet helpen sorry.

één maand geleden

Reactie op LM10

Ik maak momenteel hetzelfde mee. De gynaecoloog was ook niet positief. Het ...
Ook zwanger via ivf? De kliniek waar ik het heb laten doen zegt dat het wel vaker voorkomt dat de groei langzamer is in het begin. Het is afwachten. We gaan het meemaken.

één maand geleden

Reactie op Angelbaby2024

Wat heftig hè 😮‍💨 ik heb helaas hetzelfde meegemaakt in 2018 en mijn twee ...
Bedankt voor je reactie. Ik heb idd ook verschillende verhalen gehoord. Er zijn soms onverklaarbare redenen. Mijn eitjes groeiden erg langzaam is mij eerder verteld. Wie weet heeft het daar mee te maken (of niet).

één maand geleden

Reactie op Leballon26

Het spijt me te zeggen maar ik zou uitgaan van een miskraam. Ik denk dat de ...
Ik denk dat beide mogelijkheden een optie is. Ik probeer neutraal te zijn want als ik sterk/gezond/niet gestresst, geloof ik dat dat ook effect op het vruchtje kan hebben. 🦋

18 dagen geleden

Snap ik ook heel goed hoor, hier helaas 2x misgegaan op deze manier. Dat maakt me vast wat negatiever. Heb je al een nieuwe echo gehad?

18 dagen geleden

Hoe gaat het daar? Ik heb geen 14 dagen, maar 10 dagen verschil.Vrij onverklaarbaar. Gynaecoloog heeft de eisprong gezien en ik heb een innestelingsbloeding gehad op de normale termijn. Op 7 weken waren mijn hcg waarden niet goed en verwees arts door naar gynaecoloog daar bleek de vruchtzak leeg, ik moest er vanuit gaan dat het niet positief was. Een week later hadden we onze allereerste afspraak op fertiliteit. We hadden die nog niet afgezegd wegens eerdere miskraam en nog pril en zijn gegaan, omdat ze ons vertelden dat het foute boel was waarschijnlijk. Op de echo daar klopte het hartje en was het een goeie groei om 1 week geleden niks te zien, maar ook zij had weinig hoop en nam al meteen bloed om genetica op te starten. Het was toen 6 w2 dagen. 2 dagen later hadden we onze vitaliteitsecho van normaal 8 weken, die had ik laten staan en we zijn gegaan om de mening van de eigen gynaecoloog te horen. Ze zag een vruchtje van 6w5 dagen. Dus 3 dagen gegroeid op 2 dagen, een mooie bolle dooierzak en stevige hartslag. Volgens haar moeten we ons geen zorgen maken. Het komt niet vaak voor, maar ze had het nog al eens gezien, toen ze het opzocht bleek dat men oudste dochter ook 9 dagen achterliep. Het is nu een gezonde meid, die eerder voor dan achter loopt in ontwikkeling. Gezien ik eerder een miskraam had, vind ik het zelf wel spannend. De eerste zwangerschap en die van de miskraam waren 2 x meteen raak, nu hebben we meer dan 2 jaar geduld moeten hebben. We kijken er zo naar uit 🤞