11 Reacties

één maand geleden

Na t weekend dat ik er achter kwam

één maand geleden

Reactie op CaitlinA

Na t weekend dat ik er achter kwam
Hoe ver was je toen? Ik ben er namelijk afgelopen zondag achter gekomen en vandaag is mijn nod. Wanneer zou je dan bellen?

één maand geleden

Hi Amber, gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik heb me na twee positieve zwangerschapstesten bij de verloskundigenpraktijk ingeschreven (dat was met vier weken en 6 dagen). Ik wilde er niet te lang mee wachten, omdat ik bang zou zijn dat langer wachten met inschrijven invloed zou hebben op wanneer mijn eerste echo plaats kon vinden. Geniet van je zwangerschap! 😊

één maand geleden

Meteen na mijn positieve test

één maand geleden

Ik heb ook nog niet gebeld , ben nu 4+3 . Denk dat ik volgende week ergens bel

één maand geleden

Ik had vrijdag zaterdag en zondag een positieve test dus heb maandag gebeld. Toen was ik waarschijnlijk rond de 5 weken. Ze heeft meteen een intakegesprek en de 8 weken echo gepland.

één maand geleden

Ik heb mij 2 dagen na mijn NOD aangemeld. Wilde NOD wel afwachten en niet te vroeg aanmelden.

één maand geleden

Ik kwam er op een zaterdag achter dus heb toen mijn praktijk direct gemaild om me weer aan te melden (had me afgelopen juli aangemeld voor mn vorige zwangerschap maar toen helaas een miskraam gehad, dus alles stond nog in het systeem). Ik was toen 3+3 weken. Die maandag toen ook telefonisch contact gehad om de vitaliteitsecho en de intake + termijnecho in te plannen met de assistente.

één maand geleden

Direct de dag erna 🤪

één maand geleden

3 dagen voor NOD getest. Volgende dag gebeld (lekker op tijd haha). Maandagochtend a.s. de eerste echo

één maand geleden

Afgelopen vrijdag een positieve getest. Morgen willen we nog een wekenindicator doen, als die ook weer positief is dan bel ik de verloskundige.