9 Reacties

één maand geleden

Is niet schadelijk. Heb het gehad in mijn vorige zwangerschap, zelfs nog een week voor de bevalling. Verloskundige zei dat het geen kwaad kon. Je moet alleen even opletten dat je geen koorts krijgt.

één maand geleden

Heb ik mijn vorige zwangerschap twee keer corona gehad, niks aan de hand! Maar klachten wisselen natuurlijk per persoon

één maand geleden

Hier ook corona gehad tijdens de zwangerschap. Kindje helemaal gezond en "mooi" al wat antistoffen meegekregen.

één maand geleden

Tijdens m'n vorige zwangerschap 2 keer corona gehad. 1 x in 1e trimester en 1x in 3e trimester. Had geen effect op de baby.

één maand geleden

Ik heb de vorige zwangerschap ook 2x corona gehad. Zelf wel last van gehad, bleef heel lang erg moe, maar geen effect op de zwangerschap gehad verder.

één maand geleden

Hier ook twee keer gehad in mijn vorige zwangerschap! De eerste keer zelfs in deze week als de positieve zwangerschapstest. Heeft geen effect op de baby of de placenta gehad. Geen zorgen!

één maand geleden

Nee hoor lijkt me alleen maar goed. Dan krijgt je kind antistoffen via jou.

één maand geleden

Ik heb toevallig 2 weken geleden corona gehad. Ben er zelf gelukkig niet echt heel ziek ban geweest en geen hoge koorts. Gister echo gehad en alles zag er goed uit, ook een kloppend hartje gezien! 😊

één maand geleden

Nee hoor! Corona is net zo schadelijk zwanger als niet zwanger! Je kindje krijgt juist antistoffen via jou . Beterschap en hopelijk niet te ziek