12 Reacties
8 maanden geleden
Ik heb nu met de klossen hetzelfde. Ik denk dat de meeste co-sleeper te laag zijn op het moment dat er klossen onder het bed staan? Helaas verder ook geen ervaring maar om nu voor ongeveer een weekje nog wat anders te regelen vind ik wel veel gedoe en veel geld. Maar ik volg even, misschien komen er goede tips!
8 maanden geleden
Ik ben lang op zoek geweest naar een co sleeper die hoog genoeg was voor ons bed, gewoon standaard hoogte, maar tot op vandaag niet kunnen vinden. Dus wij hebben ook 1 die echt naast ons bed staat ipv klein beetje er overheen. Het is niet anders helaas
8 maanden geleden
Ohja, ons bed staat niet op klossen, ik heb een 1 persoonsbed beneden staan op klossen omdat badkamer en wc alleen beneden is. Ik slaap de 1e week waarschijnlijk volledig beneden en mijn man op los matras of op de slaapbank. Wat hij zelf prettig vind
8 maanden geleden
Wij hebben dit co-sleepertje aangeschaft ivm boxspring bed wat al heel hoog is. Deze kun je ook aanpassen in hoogte.
https://www.petiteamelie.nl/co-sleeper-nuage-wit-en-naturel.html
8 maanden geleden
Ik heb even overleg gehad met de kraamzorg en dit zei Corrie 馃槉

8 maanden geleden
Onze kraamzorg melden zelfs dat ondanks dat je bijna overal leest dat de matras van co sleeper gelijk moet zijn aan je eigen matras dit onjuist is. De co sleeper moet minimaal 12 cm lager zijn dan je eigen matras, terug te vinden op kinderveiligheid.nl, dus we hebben ons bij de aanschaf druk gemaakt om niks 馃檴
8 maanden geleden
Reactie op Kleine Bumbum
Onze kraamzorg melden zelfs dat ondanks dat je bijna overal leest dat de ma ...
Wij wilden graag dat we hem deels over ons matras konden schuiven ivm ruimtegebrek. Nu moet de co sleeper aan de kant als we naar de wc moeten馃檲
7 maanden geleden
Mijn man heeft een houten plank/ podium gemaakt waar we de eerste week de co sleeper op kunnen zetten!
Ideaal.
7 maanden geleden
Ik heb een cosleeper maar heb die gewoon klein stukje verder van het bed af staan als een wiegje en dan sta ik op om hem er uit te halen. Hier niet bij nagedacht 馃槄