223 Reacties

één maand geleden

Ik heb zo veel zin in pasta carbonara en carpaccio enzo 🙈 voor de rest geen al te gekke dingen hier. Heb wel echt veel zin in ijsjes haha

één maand geleden

Rode kool 🤤

één maand geleden

Geen gekke dingen, normaal altijd van de groente etc maar nu toch veel trek in friet🤭 Drink eens peer jaar ongeveer dus heb daar gelukkig geen last van😉

één maand geleden

Auruk en veeel fruit en groenten heel af en toe buger king

één maand geleden

Ik vooral zuivel producten😂 kan midden in de nacht m’n bed uit om fruit melk te drinken.

één maand geleden

Stokbroodje met zwarte knoflook aioli 🤤

één maand geleden

Reactie op Queenie97

Stokbroodje met zwarte knoflook aioli 🤤
Dit klinkt ook goed 🤣🙈

één maand geleden

Reactie op Mw96

Dit klinkt ook goed 🤣🙈
Ik heb er zelfs over gedroomd 🤣

één maand geleden

Reactie op Queenie97

Ik heb er zelfs over gedroomd 🤣
Haha, zo erg? Herkenbaar, maar dan met tosti’s…

één maand geleden

Toast met heel veel knoflook en olie tomaat en zout, chocola 🫠

één maand geleden

Haha, zo erg? Herkenbaar, maar dan met tosti’s…
Ja echt heel erg 🫣. Ik had het op bij een vriendin en sindsdien kan ik er alleen maar aan denken en alleen bij de albert heijn te koop voor zover ik zag en dat is weer precies niet bij ons 🤣

één maand geleden

Zure matten met groene olijf 🙈 dan weet je zeker dat je zwanger bent 😅😅

één maand geleden

Vorige week ineens heel veel zin in melk (is nu weg) en heb vorige week ook voor ik naar bed ging twee gekookte eieren gegeten. Ineens zo’n zin in! Dan ben je niet goed 😂 ook zin aan sappige grote olijven steeds.

één maand geleden

Ik had een onstilbare behoefte aan kaas van de week

één maand geleden

Ik ben vanaf ik ‘s morgens opsta tot aan het avond eten kots misselijk elke dag, dus ik sla de cravings over 🤣

één maand geleden

Uhm heel goor. Een glas/ beker waar 700 ml in kan. Cola zero blikje in leeg gooien en de rest vullen met water. Heerlie 🤤

één maand geleden

Reactie op Febevdw

Ik heb zo veel zin in pasta carbonara en carpaccio enzo 🙈 voor de rest gee ...
Pasta carbonara hebben je ook in lekkere opties die je wel mag Ik eet vandaag: Spaghetti avocado-carbonara https://www.ah.nl/r/1188030 Deze vind ik goed te goed 😊

één maand geleden

Reactie op doreenk

Pasta carbonara hebben je ook in lekkere opties die je wel mag Ik eet van ...
Ooh top, ga ik proberen 😄

één maand geleden

Reactie op Febevdw

Ooh top, ga ik proberen 😄
Met extra knoflook was het heerlijk De echt is wel iets lekkerder Maar zeker een goed alternatief

één maand geleden

Ik merk dat ik zin heb in heel veel eten, maar vooral ongezonde dingen, heeel slecht 🫣. Nu bezig met gezonde snacks of fruit eten wanneer ik “honger” heb, maar toch kon ik gister huilen, omdat ik zoveel zin had in sushi (zonder vis natuurlijk). 🥹😂