223 Reacties

5 dagen geleden

Ananas!

5 dagen geleden

Mandarijnen 😍

5 dagen geleden

Alle soorten fruit, boterkoek, kaas, soep, yoghurt. Mijn cravings gaan heen en weer van mega gezond naar super ongezond 😂 Ik was voorheen echt een chips liefhebber maar daar dus totaal geen trek in. Ook niet in koffie!

5 dagen geleden

Van die chemische snoepjes - kersen bijvoorbeeld 😅 verder spa rood met ijs!

4 dagen geleden

Avocado sushi ❤️ Ik denk dat het straks weer een ubereats wordt voor een bestelling avocado sushi’s 🤣

4 dagen geleden

Meloen!

4 dagen geleden

Oliebollen 😅

4 dagen geleden

Ik heb laatst de hele nacht over avocado's gedroomd...

4 dagen geleden

Reactie op Zus91

Ik heb laatst de hele nacht over avocado's gedroomd...
😂😂

3 dagen geleden

Melk, snoep en brood

één dag geleden

Vóór week 8 was ik steeds te misselijk als het om eten ging en at ik bijna niks. Toen ik precies op week 8 kwam begon ik alles op te eten wat los en vast zit, inclusief de voorbereide ingrediënten die m'n vriend wilde gebruiken voor avondeten... 🙈 De hele dag door grijp ik naar vanalles tot de laatste minuut voor slapen gaan. Dit is echt niet ok. 🥲

één dag geleden

Kaassoufflé en zoute chippies, verder gek op komkommer en druiven 😍

één dag geleden

Zuurkoolstampot met spekjes

één dag geleden

Reactie op Acertillia

Zuurkoolstampot met spekjes
Hier ook zuurkoolstamppot maar dan met rozijnen ipv spekjes. Zelfs van het weekend in de ochtend gegeten 🙈

één dag geleden

Heel veel cravings naar brood

één dag geleden

Elke vorm van koolhydraten.. vers brood, eierkoeken, krentenbollen, croissants van de bakker. Bon mamann aardbeijammm 💕💕 Geitenkaas En fruit, heel veel fruit! Vooral veel frisse, zoete en licht zure dingen.

één dag geleden

Reactie op Marcha1998x

Fristi 😂ik drink dat normaal gesproken echt nooit
Dat heb ik ook!!

één dag geleden

Ik kan pakken Fristi naar binnen drinken.. normaal gesproken drink ik dat niet 🤣

één dag geleden

Koude melk met dat chocoladepoeder, normaal mega vies, maar nu een top drankje 😋

één dag geleden

DROP…… ik wil echt gewoon een zak leeg eten, maar je mag er maar 3 per dag 🤡 Soms doe ik stiekem ietsje meer hoor…😅