Hi dames!
Wat voor gekke, bizarre, cravings hebben jullie? Ik merk dat ik vooral heel veel zin heb in ongezonde dingen… en ik merk ook dat ik het erg lastig vind om me te beheersen 🫣
Dus ik dacht: misschien is het leuk om elkaar te supporten als we weer eens een wijntje willen bijvoorbeeld 🍷😂
Bij mn 2 meiden niet echt last gehad pas op het einde dat ik ergens zin in had. Nu heb ik nergens zin in. Niks is lekker. Dus forceer ik mezelf maar enigste wat ik kan eten is ongezonde dingen zoals kaastengels of vlammetjes. Dus eigenlijk alleen airfryer dingen. Tosti, avocado en fruit gaat ook nog wel. Maar echt vervelend als niks lekker is
Zure snoepjes, maar ik vind niks zuur. En ik gooi het liefst overal aromat op😂
Verder ook heel veel zin in zalm nigiri, maarja dat wordt nog minimaal 7 maanden wachten😂😂
Voordat ik wist dat ik zwanger ben had ik heeeel veel zin in gedroogde cranberry... Heel apart haha ik zei dat tegen mijn man en die zei direct, jij bent raar want niemand heeft daar opeens zin in sws ben je zwanger hahaah😅 Hij had gelijk
Carbonara ook niet 😔 dat staat nu al op mijn lijstje van wat ik wil eten a ...
Dezelfde naam en ik ben ook echt gék op pasta carbonara, dit recept is een aanrader, heb ik me de vorige zwangerschap echt aan vol gegeten 😂
https://www.pasta-carbonara.info/pasta-carbonara-zonder-ei/