223 Reacties

één maand geleden

lasagne!!! ijsblokjes crackers met kaas en kipfilet rauw kost veel gezonde dingen eigenlijk terwijl ik meet van zoet en zuur hou ! 😳😂

één maand geleden

Tomaten.. 😅 en dan in combinatie met een broodje kaas 🤤 Bij mijn dochter had ik vooral zin in zoetigheid en nu alles behalve..

één maand geleden

Melk, mandarijnen en kappertjes

één maand geleden

Bij mn 2 meiden niet echt last gehad pas op het einde dat ik ergens zin in had. Nu heb ik nergens zin in. Niks is lekker. Dus forceer ik mezelf maar enigste wat ik kan eten is ongezonde dingen zoals kaastengels of vlammetjes. Dus eigenlijk alleen airfryer dingen. Tosti, avocado en fruit gaat ook nog wel. Maar echt vervelend als niks lekker is

één maand geleden

Zure snoepjes, maar ik vind niks zuur. En ik gooi het liefst overal aromat op😂 Verder ook heel veel zin in zalm nigiri, maarja dat wordt nog minimaal 7 maanden wachten😂😂

één maand geleden

Voordat ik wist dat ik zwanger ben had ik heeeel veel zin in gedroogde cranberry... Heel apart haha ik zei dat tegen mijn man en die zei direct, jij bent raar want niemand heeft daar opeens zin in sws ben je zwanger hahaah😅 Hij had gelijk

één maand geleden

Reactie op Febevdw

Carbonara ook niet 😔 dat staat nu al op mijn lijstje van wat ik wil eten a ...
Dezelfde naam en ik ben ook echt gék op pasta carbonara, dit recept is een aanrader, heb ik me de vorige zwangerschap echt aan vol gegeten 😂 https://www.pasta-carbonara.info/pasta-carbonara-zonder-ei/

één maand geleden

Ik heb opeens zin in melk. En vind t nog lekker ook 😅 Heb nooit melk gedronken omdat ik het echt niet lekker vond.

één maand geleden

Pizza Bianca funghi van domino's 🤤. Zojuist eraan toe gegeven en wordt ie zo bezorgd😍

één maand geleden

Reactie op SamDWO

Tomaten.. 😅 en dan in combinatie met een broodje kaas 🤤 Bij mijn dochter ...
Dan wordt het een jongetje 🤪

één maand geleden

Reactie op Febevdw

Carbonara ook niet 😔 dat staat nu al op mijn lijstje van wat ik wil eten a ...
Heb hier onder al een lekker recept gedeelt wat wel mag heerlijk met extra knoflook

één maand geleden

Weet iemand of ik rode kool met stukjes appel mag eten zo uit het potje?

één maand geleden

Speculaas met grove mosterd😅🙈

één maand geleden

Vruchtenhagel. Ik kan op 1 hand tellen hoe vaak ik in mijn leven vruchtenhagel op brood heb gegeten, en heb daar nu zo’n intens zin in elke keer.

één maand geleden

Erwtensoep 🤣 heb het ook wel intens koud de hele dag

één maand geleden

Reactie op febe1997

Dezelfde naam en ik ben ook echt gék op pasta carbonara, dit recept is een ...
Bedankt voor dit recept 😍😍

één maand geleden

Reactie op Jennifer1703

Weet iemand of ik rode kool met stukjes appel mag eten zo uit het potje?
Ik zou niet weten waarom niet

één maand geleden

Verse croissants van de plus 😍😍

één maand geleden

Lekkere kippenpootjes😍😍

één maand geleden

Ik heb zooooooooo’n zin in crispy kip met gesmolten kaas! Eigenlijk alles met gesmolten kaas haha