Hi dames!
Wat voor gekke, bizarre, cravings hebben jullie? Ik merk dat ik vooral heel veel zin heb in ongezonde dingen… en ik merk ook dat ik het erg lastig vind om me te beheersen 🫣
Dus ik dacht: misschien is het leuk om elkaar te supporten als we weer eens een wijntje willen bijvoorbeeld 🍷😂
Ik had net m’n eerste craving tussen m’n misselijkheid door. en wel kipnuggets van de mcdonalds met de mc friet saus hahaha en ja zekerrrrrr heeft m’n vriend ze voor me besteld 🤣
Ik heb zin in gesmolten kaas die dan hard wordt en dan vanille ijs erop. Hoe het smaakt weet ik niet, weet wel dat ik er zin in heb maar ben heel de dag kots misselijk 🙃
Iemand anders ook veel honger in algemeen en sugar cravings? Ik heb net 2 maanden geen suiker gegeten maar ben helemaal teruggevallen. Denk alleen maar aan koekjes en snoepjes😂
Waarom geen carbonara? Dit heb ik al een paar keer gegeten. Wist niet dat d ...
Dat ligt er een beetje aan. Als jij de pasta carbonara vers maakt met rauwe eieren, dan is het niet aan te raden. Haal jij de carbonara uit een potje/pakje dan kan het wel.
Ik heb zin in cashewnoten, lekker zout. En ik dacht zin te hebben in chocolade rozijnen, dus na 3 dagen die gekocht... Maar dat viel toch tegen qua smaak.
Maar ik heb meer dat ik helemaal nergens zin in heb, of juist afkeer heb, dan dat ik echt cravings heb.
Op het moment niet echt specifiek ergens al zin in
Ben met name de hele dag misselijk🤢🤮 ook geen "zin" om te eten. Wel drinken
Met name de aanmaak limonade met smaak cassis😋