223 Reacties

één maand geleden

Vanille vla! Ook heel fijn tegen misselijkheid

één maand geleden

Ik had net m’n eerste craving tussen m’n misselijkheid door. en wel kipnuggets van de mcdonalds met de mc friet saus hahaha en ja zekerrrrrr heeft m’n vriend ze voor me besteld 🤣

één maand geleden

Reactie op Mamavanmini

Vanille vla! Ook heel fijn tegen misselijkheid
Jaaa dubbel vla met vanille en chocola!

één maand geleden

Niet ik die net met een pot Nutella en een lepel op de bank zat... Nu kotsmisselijk! 🤣

één maand geleden

Mc flurry!! M&M met caramel saus, MOET het iedere avond hebben

één maand geleden

Reactie op charlie88lilly

Dan wordt het een jongetje 🤪
Dat zegt mijn gevoel nu dus ook hahaha. We gaan het meemaken over een paar weekjes 🥰

één maand geleden

Reactie op LHBP

Ik heb zooooooooo’n zin in crispy kip met gesmolten kaas! Eigenlijk alles m ...
Wat grappig. Bij mij het tegenovergestelde. Als ik al kaas zie ga ik bijna over mijn nek terwijl ik er normaal gek op ben🤣

één maand geleden

Croissants het enige waar ik de hele dag aan denk 😂 ze zitten nu in de oven🥐

één maand geleden

Witte bolletjes met gerookte kipfilet

één maand geleden

Ik heb zin in gesmolten kaas die dan hard wordt en dan vanille ijs erop. Hoe het smaakt weet ik niet, weet wel dat ik er zin in heb maar ben heel de dag kots misselijk 🙃

één maand geleden

Iemand anders ook veel honger in algemeen en sugar cravings? Ik heb net 2 maanden geen suiker gegeten maar ben helemaal teruggevallen. Denk alleen maar aan koekjes en snoepjes😂

één maand geleden

Reactie op Febevdw

Carbonara ook niet 😔 dat staat nu al op mijn lijstje van wat ik wil eten a ...
Waarom geen carbonara? Dit heb ik al een paar keer gegeten. Wist niet dat dit niet mocht

één maand geleden

Ga nu heel goed op deze combinatie

één maand geleden

Reactie op Kleintjevd

Waarom geen carbonara? Dit heb ik al een paar keer gegeten. Wist niet dat d ...
Dat ligt er een beetje aan. Als jij de pasta carbonara vers maakt met rauwe eieren, dan is het niet aan te raden. Haal jij de carbonara uit een potje/pakje dan kan het wel. Ik heb zin in cashewnoten, lekker zout. En ik dacht zin te hebben in chocolade rozijnen, dus na 3 dagen die gekocht... Maar dat viel toch tegen qua smaak. Maar ik heb meer dat ik helemaal nergens zin in heb, of juist afkeer heb, dan dat ik echt cravings heb.

één maand geleden

Reactie op Roooomie

Ga nu heel goed op deze combinatie
Ik zou dit normaalgesproken gewoon al eten haha

één maand geleden

Ik weet eigenlijk niet of ik nou honger heb of misselijk ben of gekke krampen in mijn maag heb.

één maand geleden

Reactie op MarCellaa91

Ik zou dit normaalgesproken gewoon al eten haha
Hahahah ja??? Ik niet eet het zo tegelijk 1 hap van dat ding en 1 hap van die salade en dan kauwen mij nie gezien normaal 😂😂😂

één maand geleden

Reactie op MarCellaa91

Ik weet eigenlijk niet of ik nou honger heb of misselijk ben of gekke kramp ...
Ja snap wat je bedoeld 🙃

één maand geleden

Op het moment niet echt specifiek ergens al zin in Ben met name de hele dag misselijk🤢🤮 ook geen "zin" om te eten. Wel drinken Met name de aanmaak limonade met smaak cassis😋

één maand geleden

Heel veel zin in kokosmelk, yakult en fristi. Had ik normaal echt nooit zin!