223 Reacties

één maand geleden

Spa rood is hier erbij gekomen en zoute drop😂 misschien domme vraag.. maar cola zero en zero cafeïne is niet perse heel slecht toch?

één maand geleden

Reactie op Sulan

Spa rood is hier erbij gekomen en zoute drop😂 misschien domme vraag.. maar ...
Cola zero en zero cafeïne kan best. Maar wel gewoon met mate en niet liters per dag. De zoute drop is eerder iets om mee uit te kijken, dat is bloeddruk verhogend. Volgens zwangerhap mag je maar 8 dropjes per dag, dus zou dat wel een beetje als leidraad aanhouden.

één maand geleden

Non stop zin in croissantjes en van die troebele appelsap 🥲

één maand geleden

Broodje knakworst en tosti😁

één maand geleden

Reactie op Emmy W

Cola zero en zero cafeïne kan best. Maar wel gewoon met mate en niet liters ...
Oh shit ja die dropjes had ik helemaal niet over nagedacht😅 thanks voor de tip haha

één maand geleden

Zelf gemaakte kaassaus. Die ga ik straks over m'n frietjes doen denk ik😍

één maand geleden

Net lekker patatje gehaald met me man en zoon Zo’n zin in Wat de baby wilt doen we maar toch 🤪 Gister was het taart

één maand geleden

Bami en loempia van de Chinees, baklava van de Turk, gevulde pasta 🍝 en gister wilde ik perse hutspot met worst dus ik ga internationaal 😂

één maand geleden

Cheeseburger van de mac 😂😂😂

één maand geleden

Kipkluifjes 🤷🏼‍♀️. Hebben jullie ook dat alles anders smaakt?

één maand geleden

Oh ik wil alleen maar kipnuggets van de mc donalds!

één maand geleden

Haha heerlijk al die cravings van iedereen. Hier enorme craving naar croissants en verse jus! 🍊🍊🥐 Verse jus in je zwangerschap smaakt echt zooooo lekker! Haha 😂💕 Verder ook mega trek in carpaccio, maar die laten we nog even 8 maanden staan. 🥹😜

één maand geleden

Reactie op M…

Kipkluifjes 🤷🏼‍♀️. Hebben jullie ook dat alles anders smaakt?
Ja helaas wel..

één maand geleden

Pizza en vooral met veel warme ananas 🙊🙊🙊

één maand geleden

Alles dat zout en zuur is… olijven en chips, maar ook verse sinaasappelsap en citroensnoepjes 🙃. Helaas valt veel eten ook ‘tegen’ op het moment dat ik het eet door een veranderde smaak😐.

één maand geleden

Reactie op maria-167

Ik heb opeens zin in melk. En vind t nog lekker ook 😅 Heb nooit melk gedro ...
Ik dronk 10 jaar geleden 2 liter melk per dag tijdens m'n zwangerschap (raad het je niet aan je word dan echt dik haha) ..

één maand geleden

Avocado’s 🥑

één maand geleden

Reactie op Nuy.ontheway2025

Bami en loempia van de Chinees, baklava van de Turk, gevulde pasta 🍝 en gi ...
BAMI! Ik wil al een aantal dagen bami maar zo druk geweest dat ik geen tijd had om het te maken maar morgen eindelijk m’n bami 🎉

één maand geleden

Verse jus Orange 😋😋

één maand geleden

Reactie op Lau_1992

Verse jus Orange 😋😋
Nu heb ik hier ook zin in! 🤣