223 Reacties

één maand geleden

Ik heb gelukkig cravings naar gezonde dingen! Broodjes gezond kan ik zo erg van genieten en heb altijd cravings naar bepaalde groente, bloemkool en witte bonen in tomatensaus 🙈En fruit

één maand geleden

Reactie op BabyGroot1

Nu heb ik hier ook zin in! 🤣
Hahahhaa erg hé. Ik drink het normaal nooit. Vanmorgen met de boodschappen toch maar een flesje vers geperst jus meegenomen

één maand geleden

Reactie op Wannabemomma

Ik heb gelukkig cravings naar gezonde dingen! Broodjes gezond kan ik zo erg ...
Ik ook in groente en fruit! Gele kiwi is favoriet nu. Morgen eet ik mijn bami waar ik al dagen zin in heb!

één maand geleden

Reactie op Lau_1992

Hahahhaa erg hé. Ik drink het normaal nooit. Vanmorgen met de boodschappen ...
Hahaha ik vind het helemaal niet lekker! Maar toch maar even naar de winkel gegaan om een flesje te halen 🤣

één maand geleden

Ik liep vandaag in de supermarkt en ik moest gewoon een raketjes kopen. Kon ook niet wachten tot ik thuis was, dus in de auto gelijk op gegeten! Was het lekkerste wat er bestond op dat moment 🤣🤣

één maand geleden

Vandaag mega zin in piccolini's en verse jus d'orange 😂

één maand geleden

Reactie op Shankie_93

Vandaag mega zin in piccolini's en verse jus d'orange 😂
Bohhhhh chilll

één maand geleden

Reactie op Shankie_93

Vandaag mega zin in piccolini's en verse jus d'orange 😂
Ik lees dit en heb meteen zin in piccolini’s 😂

één maand geleden

Galia meloen en snoep tomaatjes, maar sinds 2 dagen ook echt zin in een vette pepperoni pizza van domino’s.

één maand geleden

Ik ben zojuist aan mijn tweede pan tomatensoep van deze week begonnen, en het zijn geen kleine pannen 😅

één maand geleden

Voelt heel typisch, maar ik geniet echt van augurk, vooral het sap😋

één maand geleden

Typisch Nederlands eten wat ik hier niet heb want ik woon in Duitsland 😭 Gelukkig kom ik over 2 weekjes naar NL en ga ik gelijk naar de eerste supermarkt 😂

één maand geleden

Ik heb al drie dagen zin in sushi.... en dan de sushi met alleen zalm (is altijd mijn favoriet geweest). Het feit dat ik dat nu niet mag eten omdat het rauwe vis is maakte mij gisteren wel een beetje gefrustreerd. 😢

één maand geleden

Reactie op WelgemanierdeFee959626

Ik heb al drie dagen zin in sushi.... en dan de sushi met alleen zalm (is a ...
Ahh ik heb dit met carpaccio, zoooo veeel in in een broodje carpaccio! 😂😜♥️ Dit worden nog 8 lange maanden.

één maand geleden

Reactie op Purpelina

Ahh ik heb dit met carpaccio, zoooo veeel in in een broodje carpaccio! 😂😜 ...
Dit heb ik ook zooooo erg. Kan de verleiding bijna niet weerstaan😂

één maand geleden

Reactie op SamDWO

Tomaten.. 😅 en dan in combinatie met een broodje kaas 🤤 Bij mijn dochter ...
Zo herkenbaar !!

één maand geleden

Groene salades en een donker hard broodje met kaas en tomaat en heel veel zout. O ja… en ei. Heel veel ei ahhahaha

één maand geleden

Reactie op Purpelina

Ahh ik heb dit met carpaccio, zoooo veeel in in een broodje carpaccio! 😂😜 ...
Och ik heb dit elke zwangerschap ook gehad! En nu weer. In elke kraamweek had mijn man de hele koelkast vol met carpaccio gehouden tot een maand of 2 a 3 na de bevalling😂👍🏼 dat was mijn baargoud

één maand geleden

Misschien nog te vroeg voor mij om cravings te krijgen (5 weken), maar ik kreeg net toch weer honger ondanks we om 20:00 hadden gegeten en ik toen vrij vol zat. Ik ben toen net naar beneden gelopen en heb een schaal witte rijst gepakt om m'n honger te stillen. 😳

één maand geleden

Reactie op Usagi

Misschien nog te vroeg voor mij om cravings te krijgen (5 weken), maar ik k ...
(Ik eet trouwens zelden middernacht, dat zijn ook geen normale tijden om flink te eten.. 😅)