223 Reacties

één maand geleden

Het is bijna 3u snachts, en ik heb wéér honger! 😳 Is dat normaal op 5 weken?

23 dagen geleden

Sinds week 7 enorme soep 🍜 en sap 🧃 craving, en LU crackers temmen mn misselijkheid

23 dagen geleden

Kant en klare pannenkoeken 😅

22 dagen geleden

Ik heb zo'n zieke craving naar zalm sashimi... 😭 nog 7 maanden... nog 7 maanden🫠😭

22 dagen geleden

Omg ik heb zoveeeel honger na 12 uur. Ochtend krijg ik niks door mn keel want misselijk maar middags... niks is veilig

22 dagen geleden

Reactie op CC1992

Ik heb zo'n zieke craving naar zalm sashimi... 😭 nog 7 maanden... nog 7 ma ...
Oh zo herkenbaar… Ik kan inmiddels überhaupt de hele dag alleen maar denken aan gerookte zalm🥲🥲

22 dagen geleden

Ik boterhammen met aardbeien en verse jus d’orange, zure dingen grapefruit, citroen 😅

22 dagen geleden

Reactie op Ilm2024

Oh zo herkenbaar… Ik kan inmiddels überhaupt de hele dag alleen maar denken ...
Oooooomygod ik ook!! Ik kan echt alleen maar aan sushi denken of lekkere sashimi of een wrapje met zalm. Als het maar zalm is 😭 ik word gewoon verdrietig bij het idee dat het nog een half jaar duurt voordat ik dat mag eten 😂

21 dagen geleden

Reactie op DPB15

Oooooomygod ik ook!! Ik kan echt alleen maar aan sushi denken of lekkere sa ...
Hahahaha ja dat heb ik ook 😢 Vandaag maar weer zalm uit de oven gegeten bij een zelfgemaakte pokebowl, maar het is niet hetzelfde 😒

20 dagen geleden

Reactie op DPB15

Oooooomygod ik ook!! Ik kan echt alleen maar aan sushi denken of lekkere sa ...
Ik dus alleen aan een pokebowl met gefrituurde kip. Mag dat eigenlijk wel ?

20 dagen geleden

Reactie op Lau_1992

Ik dus alleen aan een pokebowl met gefrituurde kip. Mag dat eigenlijk wel ? ...
Gefrituurde kip is geen probleem! Is vrijwel altijd voorgegaard en wordt in de frituurpan goed verhit. Voor het overige hangt het er natuurlijk vanaf wat je er verder bij in doet, maar zoals groente enzo is eigenlijk allemaal prima! Heb gister zelf een pokebowl gemaakt met sushirijst, maïs, paprika, komkommer, geraspte wortel, rode ui, sriracha mayo en gebakken zalm (voor mij ideale manier om toch wat groente binnen te krijgen ondanks de misselijkheid)

20 dagen geleden

Een spicy noodle salade met bijna rauwe biefstuk en groenten, het zit al weken in mijn hoofd... 1 maar ik eet helemaal geen rundvlees 🥴(vorige zwangerschap/kraamtijd oók rundvlees gaan eten uiteindelijk :/) 2 rauw vlees mag sowieso niet ... 3 zo'n noodle salade eet ik anders nooit 😄 Ben dus maar ijzertabletten gaan slikken, de rood vlees behoefte komt waarschijnlijk door dalende ijzerwaarden

20 dagen geleden

Reactie op Emvi86

Een spicy noodle salade met bijna rauwe biefstuk en groenten, het zit al we ...
Ik heb ook ineens zin in biefstuk? Terwijl dat ik geen vlees eet

20 dagen geleden

Reactie op Jennifer1703

Weet iemand of ik rode kool met stukjes appel mag eten zo uit het potje?
Nooit gehoord dat het niet goed is. Wellicht staat het op ZwangerHapp?

18 dagen geleden

Reactie op Riri7

Ik heb ook ineens zin in biefstuk? Terwijl dat ik geen vlees eet
Ijzer behoefte gaat flink omhoog in de zwangerschap. En rood vlees = ijzer bommetjes

18 dagen geleden

Hahaha ik wordt momenteel heel gelukkig van mandarijn uit blik 🤣 appels en stokbrood met kruidenboter 🤤

18 dagen geleden

Ik wil de hele dag mandarijnen eten. Maar dan moeten ze wel precies goed zijn qua smaak 😂 en heb vaak zin in een twix. Maar heel random om 8 uur ‘s morgens ofzo

18 dagen geleden

Reactie op Femia007

Hahaha ik wordt momenteel heel gelukkig van mandarijn uit blik 🤣 appels en ...
Appels met kruidenboter? Ik wil dat proberen 😂

18 dagen geleden

Ik heb een voorliefde voor Dr Pepper ontwikkeld. Bijzonder want vorig jaar toen ik zwanger was had ik een enorme afkeer voor cola en nu wil ik dit telkens drinken omdat t helpt tegen de misselijkheid

18 dagen geleden

Ik droomde gisteren toevallig over sushi.. maar dan wel met bami in plaats van zalm, komkommer oid.. met smarties als bijgerecht. HOE DAN?! 🫠